کد خبر : 247035
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 18:19
-

هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال؛

سه امتیاز نفس‌گیر مس از جهنم ساوه/ ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند با عبور از کراپ/ اولین برد پالایش نفت بندرعباس با عبور از ایرالکو/ سفیر در تعقیب مدعیان+ جدول

سه امتیاز نفس‌گیر مس از جهنم ساوه/ ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند با عبور از کراپ/ اولین برد پالایش نفت بندرعباس با عبور از ایرالکو/ سفیر در تعقیب مدعیان+ جدول

چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال با انجام دیدارهای مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال، ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد گه شاید یکی از جذاب ترین آنها دیدار سن‌ایچ و مس سونگون ورزقان در سالن فجر ساوه بود‌.

در این بازی که با استقبال ویژه تماشاگران ساوجی همراه بود، سن‌ایچ ابتدا به گل اول رسید تا نوید یک بازی پرهیجان را بدهد. تیم اصغری‌مقدم در ادامه صاحب یک پنالتی نقطه اول نیز شد اما نتوانست با درخشش رستمی‌ها تبدیل به گل کند تا مس امیدوارانه به حملات پرشمارش ادامه دهد و بتواند نیمه اول را با جبران نتیجه به رختکن برود. 

مس سونگون در ادامه روی به زدن گل‌های سوم و چهارم آورد تا با اختلاف انداختن در نتیجه با شرایط روحی و روانی آرام تری کارش را دنبال کند اما سن‌ایچ دست بردار نبود. ساوجی‌ها با زدن گل‌های دوم و سوم بازی در دقایق پایانی مجددا پرهیجان کردند. تنش در این بازی در لحظاتی هم به اوج رسید تا داور از هر تیم یک کاپیتان اخراج کند. سن‌ایچ در روز فشار بی‌امان خود و تماشاگرانش یک پنالتی نقطه دوم هم از دست داد تا این بازی در نهایت نیز با نتیجه ۴ بر ۳ در ساوه به سود مس به پایان برود. 

 

در الوند تیم کراپ الوند که با هدایت علی افضل شکل و شمایل متفاوت‌تری نسبت به قبل پیدا کرده بود برابر گیتی‌پسند اصفهان قرار گرفت. تیم محمد کشاورز در نیمه اول این بازی زیبا با تک گل یوسف به رختکن رفت تا نیمه دوم احتمال اتفاقات جذاب‌تر باقی باشد. در نیمه مربیان افضل که دوست نداشت کارش را با شکست شروع کند روی به پاورپلی آورد اما گل دوم را دریافت کرد تا بازی با پیروزی ۲ بر صفر گیتی‌پسند اصفهان به پایان برود. 

 

در بندرعباس پالایش نفت با مرتفع شدن مناقشه امیرحسین دهقانی توانست برای اولین بار از این ملی‌پوش چپ پا خود استفاده کند. تیم بزوال ابتدا دو گل از حریف قدر اراکی پیش افتاد اما دو بار دروازه‌اش گشوده شد. پالایش نفت بندرعباس برای برد در خانه در قرعه سخت ابتدای فصل خود داشت و توانست بازی را مجددا با گل‌های سوم و چهارم برگرداند تا حریف اراکی روی به پاورپلی بیاورد. دفاع جانانه بندری‌ها در جو سنگین سالن فجر در نهایت اولین پیروزی پالایش نفت را در لیگ‌برتر امسال رقم زد. 

 

در سالن شهرری نیز شاگردان رضا زرخانلی یقه شگفتی‌ساز هفته‌های ابتدایی لیگ را گرفتند و با پیروزی ۵ بر صفر، سه امتیاز را قاطعانه دشت کردند. 

 

در زرند تیم حافظ ساری با فراموش کردن حواشی هفته‌های اخیر موفق شد اولین امتیاز ارزشمندخود در فصل جدید را کسب کند. تیم مصطفی نظری در این بازی پرنوسان هم جلو افتاد و هم از حریفش عقب افتاد اما بدون توجه به انجام بازی در خانه حریف در واپسین ثانیه‌های بازی گل تساوی را زد تا ۳ بر ۳ کارش را برابر زرندی‌ها به پایان ببرد. 

 

در مشهد دو سرمربی قمی آناصنعت و فرش‌آرا مشهد هم باجی ندادند تا نتیجه عجیب تساوی بدون گل در سالن شهید بهشتی رقم بخورد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.