کد خبر : 247243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 10:07
-

شمسایی:فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از تیم ملی داشته است/هم جوانان را می بینم و هم بازیکنان باتجربه را/از بین ۱۴ نفری که دعوت می شوند یک نفر سابقه بازی با برزیل را دارد

شمسایی:فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از تیم ملی داشته است/هم جوانان را می بینم و هم بازیکنان باتجربه را/از بین ۱۴ نفری که دعوت می شوند یک نفر سابقه بازی با برزیل را دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان این که فدراسیون فوتبال شرایط مالی خوبی ندارد، گفت: برای بهتر و پخته تر شدن باید با تیم هایی غیر از آسیایی ها بازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی با اشاره به برنامه هایی که برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده است گفت: فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از تیم ملی داشته و امکانات خوبی را هم در اختیار این تیم قرار داده اما واقعیت این است که فدراسیون فوتبال وضعیت مالی خوبی ندارد.

وی با بیان این که انتظار دارد فدراسیون فوتبال به بازیکنان تیم ملی فوتسال هم رسیدگی کند ادامه داد: فوتسالیست های ما برای پاداش و حقوق بازی نمی کنند اما واقعیت این است که باید به آنها هم رسیدگی شود.

وحید شمسایی ادامه داد: درهای تیم ملی فوتسال به روی همه باز است. هم جوانان را می بینم و هم بازیکنان باتجربه را. استعدادیابی خوبی هم در رده های پایه صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم ترکیبی از بهترین نفرات را برای تیم ملی فوتسال ایران انتخاب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های بزرگ دنیا گفت: در زمانی ما بارها با برزیل بازی کردیم و دیگر ترسی از این تیم یا اسپانیا نداشتیم اما در فهرستی که در آینده اعلام خواهم کرد شاید از بین ۱۴ نفری که دعوت می شوند یک نفر سابقه بازی با برزیل را داشته باشد. این کار را سخت می کند اما چاره ای نداریم و باید تلاش کنیم با تیم های بزرگ بازی کنیم.

شمسایی از اهمیت دادن تیم ها به جوانان در لیگ برتر قدردانی کرد و گفت: این که تیم ها به سمت استفاده از بازیکنان جوان رفته اند جا خوشحالی و امیدواری دارد. من و همکارانم تلاش می کنیم همه بازیهای لیگ را ببینیم تا بتوانیم بهترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: برای کلیه بازیکنان بانک اطلاعاتی درست کرده ایم و به اندازه بضاعت و دانشی که داریم تلاش می کنیم بهترین بازیکنان را به اردوی بعدی تیم ملی دعوت کنیم.

وحید شمسایی که در برنامه صبحگاهی شبکه سه حضور یافته بود، از حمایت های فدراسیون قدردانی کرد و گفت: تاکنون حمایت خوبی از تیم ملی صورت گرفته و در همه فیفادی ها بازی کرده ایم که البته با تیم های آسیایی بوده است. ما نیاز داریم که با تیم های بزرگ دنیا و غیرآسیایی بازی کنیم تا بازیکنانمان دیگر ترسی از رویارویی با این تیم ها نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.