کد خبر : 247321
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 16:06
-

کراپی ها شاکله خوبی دارند

کشاورز: دعوت ملی پوشان به سلیقه سرمربی بستگی دارد / هشتاد درصد تیم تغییر کرده است/ چهره های جوان آینده درخشانی دارند

کشاورز: دعوت ملی پوشان به سلیقه سرمربی بستگی دارد / هشتاد درصد تیم تغییر کرده است/ چهره های جوان آینده درخشانی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاپیتان سابق تیم‌ملی از روند رو به رشد تیمش در این فصل و همچنین از نظراتش در خصوص نتایج سایر مدعیان می‌گوید.  تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور مهمان تیم کراپ‌الوند بود و در نهایت توانست به سه امتیاز بزرگ این بازی دست پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاپیتان سابق تیم‌ملی از روند رو به رشد تیمش در این فصل و همچنین از نظراتش در خصوص نتایج سایر مدعیان می‌گوید.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور مهمان تیم کراپ‌الوند بود و در نهایت توانست به سه امتیاز بزرگ این بازی دست پیدا کند تا ضمن کسب چهارمین پیروزی پیاپی، با تفاضل‌گل کمتر نسبت به مس‌سونگون در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

شاگردان محمدکشاورز با چهار پیروزی، چهارده گل‌زده و سه‌گل خورده، فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند تا همچون سالیان گذشته بزرگ‌ترین تهدید برای مس‌سونگون به شمار بروند.

محمدکشاورز پیرامون نتایج تیم گیتی‌پسند، عملکرد بازیکنانش و همچنین نگاهش به اسامی تیم‌ملی با خبرنگارما گفت‌وگویی داشت که در ادامه خواهیم خواند

* به جایگاه کراپ در جدول نگاهی نداشتیم

مصاف با کراپ بسیارسخت بود و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی دشواری را داشتیم و هرگز به جایگاه این تیم توجه نداشتیم چون می‌دانستیم که از بازیکنان مطرحی بهره می‌برند و به نظر بنده کراپی‌ها شاکله‌ای از بازیکنان بزرگ و کادرفنی بسیارخوبی را داراست و ما خداراشکر توانستیم با تلاش بازیکنان به سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم و از تک تک بازیکنانم و همچنین همکارانم در کادرفنی تشکر می‌کنم

* تمرکز ما برای بازی با مقاومت است

نگاه ما بازی به بازی خواهد بود و در حال حاضر فقط به دیدار برابر مقاومت البرز فکر می‌کنیم و تمام تمرکزمان نسبت به آن بازی است و تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا با ارائه نمایشی قابل قبول به روند پیروزی‌های پیاپی تداوم ببخشیم.

*نتایج سایر مدعیان برای من اهمیتی ندارد

بنده به غیر از نتایج و عملکرد تیم خودم به هیچ تیم دیگری توجه نمی‌کنم و فقط پیش از بازی با آن تیم که برای آنالیز، باید تمامی جزئیات را در نظر بگیریم. برای من مهم نیست که مس یا سایر تیم‌ها چه نتایجی را می‌گیرند. تمامی تمرکز ما روی تیم خودمان ( گیتی‌پسند ) است تا بتوانیم با موفقیت هر بازی را پشت سر بگذاریم.

*از عملکرد تیم و بازیکنانم راضی هستم

تا اینجای لیگ از عملکردفنی تیم راضی هستم و سوای نتایجی که بدست آوردیم فکر می‌کنم پیشرفت بسیار خوبی را در این هفته‌ها داشته‌ایم و این پیشرفت را اول مدیون تلاش بازیکنان هستم و بعد همکارانم در بخش فنی که بسیار زحمت می‌کشند و همچنین باشگاه که تمامی حمایت لازم را می‌کند که ماحصل آن نتایج خوب ماست . دلیل سِیر صعودی که در تیم ما مشهود است، تلاش بچه‌ها برای پیشرفت تیمی و شخصی بوده است که از این بابت خوشحال هستم

*۸۰ درصد تیم تغییر کرده است

تیم گیتی‌پسند در این فصل نسبت به فصول گذشته تغییرات بسیاری را داشته است که تقریبا ۸۰ درصد تیم تغییر کرده‌اند و روی به جوانگرایی آورده است . اما در سال‌های گذشته شرایط طرز دیگری بود، ولی این فصل تفاوت عمده‌اش به جوانگرایی ما برمی‌گردد و تا سالیان سال تمامی پُست‌ها را بیمه کرده‌ایم

*اولویت ما کمک به تیم‌ملی است

در مجموعه گیتی‌پسند اولویت کاری ما کمک به تیم‌ملی هستش و به شخصا بسیار خوشحالم که تیم‌ملی به تورنمنت برزیل اعزام می‌شود تا با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کند چون کمک بسزایی به پیشرفت بازیکنان و فوتسال ایران خواهد کرد . اگر لیگ ایران به خاطر همچین بازی‌های بزرگی رو به تعطیلی برود، خود بنده استقبال می‌کنم و لیگ اگر یک الی دو هفته تعطیل شود هیچ ایرادی ندارد. نگاه ما به تیم ملی همیشه حمایتی بوده است.

*بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند

از دید خودم، تیم گیتی‌پسند بازیکنان جوان و بسیار با استعدادی دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند . اسم بازیکن خاصی را نمی‌آورم اما چهره‌های جوانی داریم که آینده درخشانی را دارند. البته این نظر شخصی بنده هستش که باید دید صلاحدید کادرفنی چیست.

*امیدوارم شمسایی بهترین تصمیمات را بگیرد

اینکه چه نفراتی در تیم‌ملی باشند به سلیقه و نگاه سرمربی تیم‌ملی بستگی دارد و در حال حاضر نیز انصافا سرمربی تیم‌ملی و کادرش در مسابقات حساس لیگ حاضر شده‌اند و عملکرد بازیکنان را رصد می‌کنند و امیدوارم وحیدشمسایی و کادرشون در این زمینه بهترین تصمیمات را بگیرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.