کد خبر : 247342
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 23:28
-

ابراهیمی در گفتگو با Fut5al :

با بدشانسی به گیتی‌پسند باختیم/ بهانه‌جو نیستیم و برای برگشت مصمم شده‌ایم/ مابقی امتیازات لیگ را درو می‌کنیم

با بدشانسی به گیتی‌پسند باختیم/ بهانه‌جو نیستیم و برای برگشت مصمم شده‌ایم/ مابقی امتیازات لیگ را درو می‌کنیم

بازیکن کراپ الوند گفت: با بدشانسی به گیتی‌پسند باختیم و شاید تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود.

علی ابراهیمی بازیکن راس تازه از مالزی برگشته کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی حساسی مقابل گیتی‌پسند داشتیم که شاید یکی از بهترین‌های زمین گلر گیتی‌پسند بود‌. توپ‌های زیادی از ما گرفت که در حالت طبیعی باید تبدیل به گل می‌شد. 

 

او افزود: واقعیت این است که کادرفنی ما عوض شده و در راس آن آقای افضل آمده‌اند که طی سه روز تمرین قبل بازی تغییرات زیادی به لحاظ تاکتیکی و فنی در تیم ایجاد شد و علیرغم اینکه سعی کردیم دستورات سرمربی را پیاده کنیم باز هماهنگی لازم محقق نشد. 

 

ابراهیمی تاکید کرد: آقای افضل روحیه جنگنده‌ای دارند که این خصیصه کاملا به بازیکنان ما منتقل شده و هواداران هم تغییرات زیاد تیم ما را سوای از تغییرات فنی دیدند. بازیکنان ما در این بازی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتند و این موضوع در تغییرات تیم ما پس از تحولات فنی کاملا مشهود بود. 

بازیکن کراپ، هواداران تیمش را به صبوری بیشتر فراخواند و گفت: تیمی مثل کراپ متهم به بردن است چون شخصیتش از بدو تاسیس همین بوده است اما هواداران پس از تحولات فنی تیم باید قدری صبور باشند. ما در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد. به هر حال یکسری از بازیکنان زمان زیادی نیست که به تیم اضافه شده‌اند. یکی خود من که ۱۲روز است به تیم ملحق شده ام، یا احمد اسماعیل‌پور که سه روز بعد من آمده است. 

 

او تصریح کرد: دنبال بهانه نیستیم و برای برگشت به جدول لیگ کاملا مصمم هستیم ولیکن مواردی که مطرح شد، حرف‌های بیراهی نیست. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از آبروی کراپ و فوتسال قزوین دفاع کنیم و به هواداران قول می‌دهم که تمام امتیازات باقیمانده را درو کرده و مثل سال‌های گذشته دوباره مدعی قهرمانی می‌شویم. 

 

علی ابراهیمی در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل پالایش نفت بندرعباس نیز گفت: با تیم با شخصیت، انرژیک و جوانی بازی داریم که مثل سایر رقبای ما قطعا مقابل کراپ انگیزه دارد ولی ما هم برای بازی آینده تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی را در این هفته به خوبی کار کرده‌ایم و آماده می‌شویم تا دوباره همان تیمی شویم که چیزی جز بردن راضی‌اش نمی‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.