کد خبر : 247337
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 20:58
-

مستر کاپ اروپا؛ پیروزی پالما با حضور بازیکن ایرانی

مستر کاپ اروپا؛ پیروزی پالما با حضور بازیکن ایرانی

ستاره تیم ملی فوتسال در جریان پیروزی پالما مقابل براگا پرتغال بهترین بازیکن زمین بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال پالما اسپانیا که مثل سال گذشته حسین طیبی را در اختیار دارد و فصل قبل با درخشش کاپیتان تیم ملی ایران به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، در آستانه آغاز فصل جدید لیگا ناسیونال در یک رقابت مهم حضور پیدا کرده است.

مسابقات مستر کاپ اروپا که هر ساله با حضور بهترین تیم‌های فوتسال و برنده لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، امسال میزبان تیم‌های پالما اسپانیا، براگا، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا، اندرلخت بلژیک و غیرت قزاقستان است که این رقابت‌های مهم در کشور پرتغال انجام می‌شود.

تیم فوتسال پالما در شرایطی که حسین طیبی را در ترکیب داشت، در نخستین مسابقه‌اش در مستر کاپ اروپا به مصاف براگا پرتغال رفت و توانست با نمایش درخشان این ستاره ایرانی به پیروزی در ضربات پنالتی دست پیدا کند.

پالما در طول مسابقه به تساوی ۳ بر ۳ مقابل براگا پرتغال رسید و در ضربات پنالتی با برتری ۵ بر ۴ تیم اسپانیایی همراه بود که حسین طیبی نمایش فوق‌العاده‌ای با زدن دو گل و موفقیت در گلزنی روی اولین پنالتی تیمش داشت.

طیبی که فصل گذشته ۱۴ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رساند، پیش از این نیز همراه با تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال تجربه بازی در مستر کاپ اروپا را داشته که حالا همراه با پالما اسپانیا وارد این بازی‌ها شده و در نخستین دیدار دو گل به ثمر رسانده و یک پنالتی را تبدیل به گل کرده است.

یاران طیبی فردا شنبه در دومین مسابقه خود در مستر کاپ اروپا به مصاف بنفیکا پرتغال می‌‌روند که تقابل خاصی برای این ملی‌پوش ایرانی با باشگاه سابق او خواهد بود و روز یکشنبه هم پالما مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار می‌گیرد.

مسلم اولادقباد و سالار آقاپور، دو بازیکن ایرانی دیگر تیم فوتسال پالما به دلیل آسیب دیدگی و عدم صدور ویزا در فهرست این تیم در مستر کاپ اروپا حضور ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.