کد خبر : 247364
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 11:47
-

اختصاصی Fut5al/ اسامی احتمالی ملی پوشان ایران در تورنمنت برزیل

اختصاصی Fut5al/ اسامی احتمالی ملی پوشان ایران در تورنمنت برزیل

لیست احتمالی تیم ملی فوتسال برای تورنمنت برزیل مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ شهریور ماه اردوی خود را در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد کرد و ۱۹ شهریور تهران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد تا در این کشور دو بازی اول خود را با تیم های پاراگوئه و کلمبیا انجام دهد. در گروه‌بندی اعلام شده تیم‌ملی فوتسال ایران با تیم‌های پاراگوئه و کلمبیا در گروه دوم قرار گرفته و در گروه اول تیم‌های برزیل، ژاپن و عربستان سعودی حاضر هستند. 

 این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در برزیل برگزار می‌شود و تیم ایران در روز ۲۲ شهریور با پاراگوئه و ۲۳ شهریور با کلمبیا روبرو می شود.گفتنی است دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال نیز به ترتیب در روزهای شنبه ۲۵شهریور و یکشنبه ۲۶شهریور برگزار خواهد شد.

کادرفنی تیم ملی فوتسال اسامی ۲۵ بازیکن را برای دریافت روادید در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته بود اما در نهایت ۱۴ بازیکن راهی این تورنمنت می شوند.

بر اساس شنیده ها تیم ملی در اردوی خود که روز ۱۵ شهریور برگزار می شود بیش از ۱۴ بازیکن را به تیم ملی دعوت خواهد کرد اما کادرفنی تا حدود زیادی به ۱۴ بازیکن نهایی خود دست یافته است اما ۱۶ بازیکن در لیست اصلی قرار دارند:

۱- مسعود محمدی ۲- سعید مومنی ۳- سینا پرکاس ۴- حمید احمدی ۵- محمدرضا سنگ سفیدی ۶- محمد حسین درخشانی ۷- علیرضا رفیعی پور ۸- علی اکرمی ۹- محمد حسین بازیار ۱۰- حسین طیبی ۱۱- سالار آقاپور ۱۲- مسلم اولادقباد ۱۳- بهروز عظیمی ۱۴- سعید احمدعباسی ۱۵- مجتبی پارساپور ۱۶- مهدی کریمی

به نظر می رسد از بین سه دروازه بان تیم ملی یکی خط خواهد خورد.همچنین وضعیت سالار آقاپور به دلیل نداشتن تمرین و مسلم اولادقباد به دلیل مصدومیت مشخص نیست.محمدرضا سنگ سفیدی و محمد حسین بازیار هم جزو بازیکنانی هستند که هنوز کادرفنی روی آنها به قطعیت نرسیده است. به همین دلیل این امکان وجود دارد که از این لیست، ۱۴ نفر نهایی خود به خود مشخص شده یا اینکه شمسایی مجبور شود نفرات جدیدی را از لیست ۲۵ نفره به تیم ملی اضافه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

همین مونده با شعار جوانگرایی احمدی و سنگ سفیدی بیان

ناشناس شنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

گویا فقط مشکل حضور حسن زاده است

ناشناس شنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

پس رستمی ها چی؟

ناشناس شنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به جای تغییر نسل تغییر اسم اتفاق افتاده