محرومیت فخیم، مروتی و مرشدی با دستور موقت کمیته انضباطی

دو بازیکن مس و سن ایچ و سرپرست مس محروم شدند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال از سایت رسمی فدراسیون،حسب گزارش مقام رسمی مسابقه بین تیمهای سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان از سری سابقات لیگ برتر فوتسال کشور که در ۳۱ مرداد ماه در شهرستان ساوه استان مرکزی برگزار شد،تخلفاتی از سوی فرهاد فخیم و مهدی مرشدی از تیم مس سونگون ورزقان و علی مروتی از تیم سن ایچ ساوه، مبنی بر بدرفتاری نسبت به تیم مقابل رخ داد.
از آنجایی که تخلف انتسابی منعکس شده در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبردگان از حضور در مسابقات محروم هستند.
لازم است نفرات فوق دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.
رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.
برچسب ها :سن ایچ ساوه ، مس سونگون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰