کد خبر : 247407
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 10:02
-

آغاز اولین سه گانه سفیر گفتمان!

آغاز اولین سه گانه سفیر گفتمان!

سفیر با مس در تبریز روبرو می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، چهار بازی و ۱۰ امتیاز رویایی ترین شروع برای سفیر گفتمان تهران است. تیمی کم ادعا که با پذیرش شکست در اکثر بازی های دوستانه پیش از فصل کسی روی آنها حساب باز نمی کرد جز خودشان!

سفیر گفتمان نشان داده که می توان بی هیاهو و بدون ریخت و پاش هم خوب بود.البته که هنوز ابتدای راه است و همین ابتدا به یک پیچ سخت رسیده اند. این تیم سه بازی دشوار را پیش رو دارد. با تیم های اول، دوم و چهارم جدول. اولین سه گانه این تیم مقابل مس سونگون در تبریز است. مسی ها که پس از نیمه اول کابوس وار مقابل پالایش نفت بندرعباس ، شکست ناپذیر ظاهر شده و کاملا چهره یک قهرمان را به خودگرفتند تقابل با سفیر در فصل گذشته را کاملا از یاد برده اند. آنها فصل قبل تیم تازه وارد و دیر تشکیل شده سفیر را در تبریز گلباران کردند اما حالا برای شاگردان تقی پور، دوئل با تیم رضا زرخانلی متفاوت است. آنها با تیمی بازی دارند که در رده سوم جدول ایستاده و کوچکترین غفلت از تبریزی ها می تواند جای دو تیم را در بالای جدول عوض کند.

یک توصیه به مس؛ سفیر را دست کم نگیرید و یک توصیه به سفیر؛ مس را مثل سایر تیم ها ببینید.

پیش از شروع بازی ها جدال هفته پنجم مس با سفیر یک دیدار عادی بود اما حالا در فاصله یک روز به این بازی باید آن را جنگ مدعیان نامید و البته آغاز مسیر دشوار از سه گانه سفیری ها که با بازی با مس شروع شده و سپس با گهر زمین سیرجان ادامه پیدا کرده و در آخرین روز شهریور با دوئل با گیتی پسند خاتمه می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.