کد خبر : 247399
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 8:35
-

مرشدی خبر داد: اعتراض باشگاه مس سونگون به رای بازی با سن ایچ

مرشدی خبر داد: اعتراض باشگاه مس سونگون به رای بازی با سن ایچ

مدیر تیم فوتسال مس سونگون، تاکید کرد از اعتراض این باشگاه به آرای بازی با سن ایچ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم مس سونگون ورزقان فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به مصاف سفیر گفتمان خواهد رفت. مهدی مرشدی، مدیر تیم فوتسال مس، در مورد وضعیت نارنجی پوشان در آستانه این دیدار خانگی گفت: “بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل سن ایچ تمرینات شاداب و منظمی انجام دادیم و آماده هستیم تا در کنار هوادارانمان پنجمین برد فصل را کسب کنیم.”

او با دعوت از هواداران ورزش آذربایجان برای تشویق مس سونگون در بازی روز دوشنبه گفت: “این دیدار از ساعت ۱۶ روز دوشنبه در سالن پورشریفی آغاز خواهد شد. درهای سالن از سال ۱۵ به روی هواداران عزیز باز می شود. آنها می توانند به صورت رایگان برای تماشای این دیدار حضور پیدا کنند. مثل دو بازی گذشته منتظر حضور پرشور این عزیزان هستیم تا کنار آنها برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم”.

مدیر تیم فوتسال مس سونگون در مورد آرای انضباطی مربوط به بازی هفته گذشته مقابل سن ایچ ساوه گفت: “نقض قوانین آشکاری صورت گرفته که انتظار برخورد داشته و حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی قصدمان این است به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای کار را پیش ببریم. اعتراض‌مان را به صورت مکتوب با ذکر دلایل و مواردی که به نظر می رسد مورد توجه قرار گرفته نشده ارائه کرده ایم و تلاش می کنیم تا حق تیم‌مان ضایع نشود.”

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.