کد خبر : 247405
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 9:38
-

یک دوئل قمی دیگر!

یک دوئل قمی دیگر!

تیم ایرالکو اراک در هفته پنجم لیگ برتر میزبان آنا صنعت پاسارگاد قم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته گذشته آنا صنعت پاسارگاد قم در مشهد با فرش آرا روبرو شد که محسن حسن زاده مربی مطرح قمی را روی نیمکت خود داشت جایی که در نهایت نبرد اندیشه های او با حسین صبوری برنده ای نداشت و در نتیجه ای کمتر دیده شده در فوتسال، دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند.

حالا قمی ها در دومین بازی پیاپی بیرون از خانه راهی اراک می شوند تا با ایرالکو روبرو شوند.تیم پرفراز و نشیب چهار هفته اول که غیر قابل پیش بینی ظاهر شده والبته انتظارات را بر آورده نکرده است.هدایت این تیم بر عهده رضا کردی مربی و مدرس قمی است که سومین فصل حضور پیاپی در لیگ برتر را تجربه می کند. برای کردی و ایرالکو سه امتیاز این بازی حائز اهمیت است از یک سو ایرالکو با یپروزی به وضعیتش سرو سامان می دهد و از سوی دیگر کردی مچ یک مربی قمی را می خواباند با این حال آنا صنعت که رفته رفته به بالای جدول و مدعی شدن نزدیک می شود برای تسریع این مهم باید حریف تازه لیگ برتری شده خود را ببرد و این امر باعث می شود تا دوئل دو تیم بیش از پیش حساس باشد. 

بازی دو تیم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ دوشنبه ۶ شهریور در سالن اختصاصی باشگاه آلومینوم اراک برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.