کد خبر : 247722
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 9:19
-

سرمربی پالایش نفت بندرعباس:

کسب یک امتیاز از کراپ در قزوین کار بزرگی است/ در پایان فصل به رتبه تک رقمی می‌رسیم/ اتفاقات پایان بازی با گهرزمین سوتفاهم بود

کسب یک امتیاز از کراپ در قزوین کار بزرگی است/ در پایان فصل به رتبه تک رقمی می‌رسیم/ اتفاقات پایان بازی با گهرزمین سوتفاهم بود

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: هواداران باید کمی صبور باشند زیرا تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوانی است و تلاشمان برای کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هادی بزوال پس از تساوی تیمش برابر کراپ الوند، افزود: بازی سختی و دشواری برابر کراپ الوند از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، هرچند بازیکنانم برای حضور در این دیدار و گرفتن نتیجه لازم از انگیزه بالایی برخوردار بودند.
وی با بیان اینکه بازیکنانم به دنبال جبران مافات نتایج هفته‌های قبل بودند، اظهار کرد: اگر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشتیم و کمی شانس هم چاشنی عملکردمان بود به طور حتم با سه امتیاز زمین مسابقه خارج می‌شدیم.
بزوال ادامه داد: به هر حال از کسب یک امتیاز از تیم کراپ الوند در قزوین کار بزرگی است و جا دارد به کادرفنی و بازیکنان این تیم هم بابت یک نمایش خوب و ایده‌آل تبریک بگویم.
وی با اشاره به اینکه باید طبق داشته‌هایمان برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: قرعه‌کشی این فصل بسیار برای پالایش نفت بندرعباس سخت بوده و باید با تیم‌های مدعی قهرمانی با داشتن مهره‌های سرنوشت‌ساز در همین هفته‌های ابتدایی در دیدارهای بیرون از خانه مصاف می‌کردیم.
سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس اضافه کرد: تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوان و با انگیزه‌ای است و به طور حتم تا پایان فصل رتبه خوبی را کسب می کنیم.
وی با بیان اینکه تصاویر پایانی دیدارمان برابر گهرزمین سیرجان بد جلوه داده شد، عنوان کرد: در پایان بازی به سمت سه نفر از هواداران ناراضی رفتم تا صحبت‌هایشان را گوش کنم که بازیکنان به تصور اینکه بحث و جدل است آمدند اما هیچگونه بحثی نبود و سوتفاهم شد.
بزوال با اشاره به اینکه هواداران باید کمی صبور باشند زیرا تیم پالایش نفت بندرعباس تیم جوانی است و تلاشمان برای کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری مسابقات لیگ‌برتر است، بیان کرد: قول من به باشگاه کسب رتبه تک رقمی است و بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم جوانان تیم پالایش نفت بندرعباس مزد اعتماد کادرفنی و باشگاه را در انتهای فصل خواهند داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.