کد خبر : 247712
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 8:19
-

تقی پور:با ۲ روز تمرین به مصاف سفیر رفتیم/با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم

تقی پور:با ۲ روز تمرین به مصاف سفیر رفتیم/با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از کسب برد مقابل سفیر گفتمان گفت: به واسطه مصدومیت و محرومیت‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم و امیدواریم با رفع محرومیت فخیم و جاوید وضعیت بهتری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برد ۴ بر یک تیمش مقابل سفیر گفتمان اظهار داشت: ما می‌دانستیم که در این هفته بازی سختی با تیم سوم جدول خواهیم داشت و زمان کمی هم برای ریکاوری بعد از بازی با سن ایچ داشتیم. با ۲ روز تمرین در این مسابقه به میدان رفتیم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان علی‌رغم خستگی که داشتند، توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

وی افزود: در اوایل نیمه دوم نیز به خاطر شرایطی که داشتیم، یک گل هم دریافت کردیم اما بازیکنان‌مان توانستند میدان‌داری کنند تا هم تعداد گل‌هایمان را افزایش دهیم و هم بازی را در دقایق پایانی کنترل کرده و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با غیبت مهدی جاوید و فرهاد فخیم گفت: جلسه مربوط به اعتراض مهدی جاوید در کمیته استیناف سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود و منتظر رای آن‌ جلسه هستیم. فرهاد فخیم هم با اعلام کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات بازی قبلی تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود و باشگاه در تلاش است تا مشکل این دو بازیکن تاثیرگذارمان را رفع کند.

تقی پور در پایان گفت: در بازی امروز به خاطر کمبود بازیکن، حسین سبزی که بعد از بازی‌های تیم ملی دانشجویان به تیم اضافه شده بود را به میدان فرستادیم اما همان‌طور که دیدید نتوانست آن‌طور که باید، خودش را نشان بدهد. امیدوارم تا نیم‌فصل با بازگشت مهدی جاوید و فرهاد فخیم بتوانیم محدودیتی که در خصوص بازیکن داریم را رفع کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.