کد خبر : 247720
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 8:48
-

لطفی: رئال‌مادرید هم نمی‌تواند در ۳ روز آماده مسابقات شود! / قطعا انتهای فصل سقوط می‌کنیم

لطفی: رئال‌مادرید هم نمی‌تواند در ۳ روز آماده مسابقات شود! / قطعا انتهای فصل سقوط می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم ما درحالی سه‌روز قبل از مسابقات لیگ برتر تشکیل شد که رئال‌مادرید و بارسلونا هم با این شرایط نمی‌توانند به تورنمنتی بروند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهرداد لطفی پس از شکست سنگین شش بر یک تیم فوتسال مقاومت البرز در خانه گیتی‌پسند و در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما سه‌روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر تشکیل شد و این از عجایب فوتسال ایران است که وقتی تیمی در زمان قرعه‌کشی مسابقات حضور نمی‌یابد، به موقع تیم جایگزین را مشخص نمی‌کنند تا با آمادگی لازم به لیگ برسد.

وی افزود: باشگاه مقاومت برای دفاع از اعتبار فوتسال ایران پای به مسابقات گذاشته است و شما اگر به تیم‌های بزرگ مانند رئال مادرید و بارسلونا هم سه‌روز پیش از شروع مسابقات اعلام کنید باید در مسابقات شرکت کنند محال است به موقع آمادگی لازم را به دست بیاورند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند از تیم‌های بزرگ ایران است و بازیکنان و کادر با کیفیت و فوق‌العاده باهوشی دارد، در طرف مقابل بازیکنان ما برای اولین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و می‌دانستیم در برابر گیتی‌پسند کار غیر ممکنی داریم.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه تقاضا داریم ابزار لازم را برای ما فراهم کند تا بتوانیم نتایجی که در شأن باشگاه مقاومت است کسب کنیم و در لیگ بمانیم.

لطفی درباره اشتباهات داوری و حاشیه‌های به‌وجود آمده بین اعضای کادرفنی دو تیم تصریح کرد: ما مربیان نباید درباره داوری نظر بدهیم و این را به کارشناسان می‌سپارم، اما به باشگاه گیتی‌پسند توصیه می‌کنم این اتفاقات ممکن است جایی به ضرر آن‌ها تمام شود و در بازی که چهار گل پیش هستید نباید بازیکنان و کادر تیم وارد حاشیه‌ها شوند.

وی افزود: زمانی که داور نظرش را اعلام می‌کند و سوت می‌زند، تصمیم قابل برگشت نیست و به نظرم حاشیه از نیمکت‌ها به داخل زمین رسید و این برای فوتسال ما خوب نیست‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.