کد خبر : 247710
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 8:15
-

کشاورز: اشتباهات داوری بازیکنان را عصبی کرد/گیتی‌پسند لایق جایگاهی که دارد است

کشاورز: اشتباهات داوری بازیکنان را عصبی کرد/گیتی‌پسند لایق جایگاهی که دارد است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: داوران را دوست دارم و می‌دانم چقدر زحمت می‌کشند، علی رغم احترام زیادی که برای داور امروز قائل هستم، اما عملکرد خوبی نداشت و انتظار بیشتری داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر مقاومت البرز اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود، اما داور کار ما را سخت کرد، در حالی که بازی روان و خوبی ارائه می‌دادیم، چند اشتباه تأثیر گذار داوری باعث شد روند بازی تغییر کند و بازیکنانم عصبی شوند. به طور کلی مسابقه خوبی بود جا دارد از بازیکنان تیم و هواداران تشکر کنم.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی در تیم به وجود آوردیم، از نتایج خوشحال هستم، اما بیشتر رضایت من از عملکرد بازیکنان است. درحال حاضر گیتی‌پسند لایق جایگاهی که دارد است و از همه بازیکنان راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با سیستم پاورپلی، تصریح کرد: زمانی که پنج خطا شدیم، تصمیم گرفتم به صورت پاورپلی بازی کنیم تا خطا کمتری داشته باشیم و گلزنی کنیم که همین اتفاق هم رخ داد.

کشاورز در پایان، گفت: داوران را دوست دارم و می‌دانم چقدر زحمت می‌کشند، علی رغم احترام زیادی که برای داور امروز قائل هستم، اما عملکرد خوبی نداشت و انتظار بیشتری داشتیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.