کد خبر : 247806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 9:42
-

مس و گیتی پسند تا هفته سیزدهم هم امتیاز می مانند؟

مس و گیتی پسند تا هفته سیزدهم هم امتیاز می مانند؟

با گذشت ۵ هفته از لیگ برتر هر دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با کسب ۵ پیروزی و ۱۵ امتیاز حساب خودشان را از مدعیان جدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با گذشت ۵ هفته از لیگ برتر هر دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با کسب ۵ پیروزی و ۱۵ امتیاز حساب خودشان را از مدعیان جدا کردند و فعلا معادلات را بر هم زده و برخلاف اینکه می گفتند این فصل چند مدعی دارد بار دیگر این دو تیم چهره یک مدعی را گرفتند.

شاید خیلی ها منتظر تقابل دو تیم باشند تا ببیند در این تعقیب و گریز جذاب، کدامیک سبقت می گیرد اما بد نیست بدانید این دو تیم در هفته پایانی نیم فصل اول با هم روبرو می شوند. البته که هم مس و هم گیتی پسند کار دشواری برای تداوم روند پیروزی های خود تا بازی پایانی نیم فصل اول دارند.

مس در ۷ بازی بعدی خود تا پیش از جدال با گیتی پسند با تیم های فولاد زرند ایرانیان، فرش آرا مشهد، آنا صنعت پاسارگادقم، پوشاک حافظ ساری، شهرداری ساوه، ایرالکو اراک و گهرزمین سیرجان روبرو می شود و گیتی پسند نیز تا پیش از بازی بزرگ با مس به تقابل با سن ایچ ساوه، سفیر گفتمان تهران، فولاد زرند ایرانیان، فرش آرا مشهد، آنا صنعت پاسارگاد قم، پوشاک حافظ ساری و شهرداری ساوه خواهد رفت که تقریبا سطح حریفان دو تیم یکسان است و می توانند روند برابری با هم داشته باشند.

باید دید پس از برگزاری این ۷ بازی رو رسیدن به هفته جذاب سیزدهم،شرایط دو تیم چگونه خواهد بود و در نهایت کدام تیم قهرمان نیم فصل اول می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.