کد خبر : 247824
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 10:08
-

کراپ با افضل مدعی می شود اگر…

کراپ با افضل مدعی می شود اگر…

کراپ با علی افضل مدعی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از شروع تلخ کراپ الوند با رضا لک، این مربی پس از سه شکست پیاپی برکنار شد. مدیران کراپ انتخاب خوبی داشتند و به سراغ پرافتخارترین مربی لیگ برتر یعنی علی افضل رفتند. او از بد حادثه در اولین حضور روی نیمکت کراپ با گیتی پسند روبرو شد که شکست خورد اما این تیم در نهایت در هفته پنجم اولین امتیاز را دشت کرد و مقابل پالایش نفت بندرعباس به تساوی رسید.

آنچه در بازی کراپ مقابل پالایش نمود داشت اتکای بیش از حد این تبم به حرکات فردی علی اکرمی بود، این در حالی است که افضل یکی از مخالفان این مهم است و حتی به کادرفنی تیم ملی به خاطر اتکای بیش از حد به بازی فردی اولادقباد و آقاپور خرده گرفت. با توجه به بضاعت نفرات کراپ به نظر می رسد این تیم در هفته های آتی با روی آوردن بیشتر به بازی تیمی خود را به بالای جدول نزدیک کند.

رسیدن علیرضا جوان به بازی ها، اخت گرفتن احمداسماعیل پور با لیگ ایران، سرحال شدن سعید مومنی و طراوت و شادابی بیشتر نیروهای جوان و با تجربه این تیم مثل مهران عالیقدر،سعید افشاری، قدرت بهادری، محمد زارعی،سبحان شراعی، علی اکرمی ،سهیل جامدی،سعید ممبینی ،علی ابراهیمی و … می تواند خیلی زود کراپ را به بالای جدول برساند.

بازی نسبتا آسان با ایرالکو اراک فرصت مناسبی برای اوج گرفتن شاگردان علی افضل است…

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

الان فرق لک با افضل چیه؟اونم بود همین نتایج میشد
فقط افصل سوگلی هاش رو اورد دوباره کنارش با هزینه اضافی که روی دست باشگاه کراپ گذاشت