کد خبر : 247987
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 12:11
-

ایرالکو یا کراپ؛ تولدی دیگر!

ایرالکو یا کراپ؛ تولدی دیگر!

ایرالکو میزبان کراپ الوند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هیچ چیز بیش از پیروزی برای مربیان دو تیم ایرالکو و کراپ در بازی هفته ششم معنا ندارد. حتی تساوی نیز تلخ تر از زهر برای دو تیم است و این پیروزی است که کشتی طوفان زده دو تیم را به ساحل آرامش می رساند اما کیست که نداند اگر قرار به پیروزی باشد سه امتیاز به یک تیم می رسد. یک سمت ایرالکو قرار دارد که با رضا کردی خوب کار نکرده و انتظارات را برآورده نکرده است و شکست در این بازی یعنی بحران به تمام معنا.

در سمت مقابل کراپ الوند قرار دارد که با علی افضل حالا باید چهره مدعی خود را نشان دهد. بعد از چهار شکست پیاپی، یک امتیاز در بازی خانگی التیامی بود بر دردهای الوندی ها و حالا بازی با تیم بحران زده ایرالکو بهترین فرصت برای شاگردان علی افضل. این در حالی است که شنیده می شود مهران عالیقدر و سعید افشاری دو بازیکن سال های اخیر این تیم با آمدن افضل ترجیح دادند ساک هایشان را بسته و از تیم جدا شوند.

برای کراپ این بازی می تواند تولدی دیگر باشد؛ برای ایرالکو هم اما بخت باخت سمت هر مربی بیاید کارش سخت می شود. افضل اگر ببازد باید در تعطیلات کراپ را از نو بسازد و کردی اگر ببازد بد موقعی باخته و شاید چمدان هایش را بسته و از همان اراک دربست به سمت قم حرکت کند.

منوچهر لطفی تنها چهره این بازی است که فصل قبل در ایرالکو بوده و حالا در کراپ توپ می زند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.