کد خبر : 247978
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 11:15
-

حالا شهرری آوردگاه دوئل مدعیان است!

حالا شهرری آوردگاه دوئل مدعیان است!

سفیر گفتمان دوئل مدعیان را با گهر زمین سیرجان برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با گذشت ۵ هفته از لیگ برتر فوتسال، تیم های سفیر گفتمان تهران و گهرزمین سیرجان با کسب ۱۰ امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار گرفته اند. دو تیمی که عملکرد متفاوتی در فصل نقل و انتقالات داشتند.سفیر گفتمان بی سر و صدا و اقتصادی عمل کرد و حتی یک خرید لیگ برتری هم نداشت و در سمت مقابل گهرزمین با ریخت و پاش های زیاد چهره یک مدعی را به خود گرفت. حالا اما هر دو تیم با سه برد، یک مساوی و یک شکست موقعیت برابری دارند و این عملکرد باعث شده تا دوئل هفته ششم دو تیم به تقابل مدعیان تبدیل شود. اتفاقی که کمتر کسی تصورش را می کرد اما حالا نگاه ها در هفته ششم قطعا به شهرری هم خواهد بود.

شاید به همین خاطر باشد که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی هم این بازی را برای تماشا انتخاب کرده است تا جوانان زیادی که در دو تیم توپ می زنند را نظاره کند.

اما برابری امیتاز دوتیم عملا این بازی را ۶ امتیازی کرده است. سفیر که هر دو بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته مصمم به کسب پیروزی در سومین بازی خانگی خود است تا دومین پیچ دشوار خود در تقابل با بالای جدولی ها را با سه امتیاز پشت سر بگذارد. در سمت مقابل گهر زمین در دو بازی خارج از خانه خود رنگ باخت را ندیده و یک تساوی و یک برد را دشت کرده تا تیم حسین افضلی مصمم به کسب امتیاز در شهرری باشد.

دو تیم پیش از شروع لیگ برتر در شهرری یک بازی دوستانه را برگزار کرده بودند. سفیر گفتمان تهران در دیداری دوستانه در سالن فاطمه زهرا شهرری مغلوب گهر زمین سیرجان شد.امین شجاعی و بهروز اسدی برای گهر زمین سیرجان و سعید عابدی برای سفیر گفتمان تهران گلزنی کردند.

با این حال به نظر می رسد سفیر گفتمان روی حضور تماشاگران در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است. این تیم از هواداران خواسته تا سفیر گفتمان تهران را در بازی فردا که از ساعت ۱۶ در سالن فاطمه زهرا شهرری برگزار می شود همراهی کنند:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.