کد خبر : 247959
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 7:58
-

مسلم و سالار پا به توپ شدند

شروع درخشان کاپیتان در لیگ اسپانیا

شروع درخشان کاپیتان در لیگ اسپانیا

ستاره ملی‌پوش ایران فصل جدید لیگا اسپانیا را با درخشش آغاز کرد.

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال”، ستاره ملی‌پوش ایران فصل جدید لیگا اسپانیا را با درخشش آغاز کرد.

در ادامه رقابت‌های هفته اول فصل جدید لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را در جمع پنج بازیکن ابتدایی خود داشت و مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را در لیست و آماده ورود به بازی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب (به وقت ایران) مقابل تیم کاتگاس سانتا کولوما قرار گرفت.

تیم فوتسال پالما که در فصل گذشته نتوانست به قهرمانی در لیگا ناسیونال اسپانیا برسد و از سوی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه تاریخی گرفت و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، در نخستین بازی رسمی سال جدید فوق‌العاده کار کرد و با برتری پُرگل از سد کاتگاس سانتا کولوما گذشت.

حسین طیبی که اخیرا در مستر کاپ اروپا ۴ گل مقابل براگا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال به ثمر رسانده بود، در نخستین بازی فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا نیز درخشان ظاهر شد و توانست نقش مهی در کسب سه امتیاز برای تیم پالما داشته باشد.

 

تیم فوتسال پالما که در دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل نتوانسته بود کاتگاس سانتا کولوما را شکست بدهد و یک باخت و یک تساوی داشت، در هفته اول فصل جدید توانست در زمین حریف خود به پیروزی ۶ بر ۳ دست یافت که کاپیتان تیم ملی ایران ستاره تیمش در رسیدن به این برد بود.

حسین طیبی که فصل گذشته با ۱۴ گل یکی از بهترین گلزنان لیگا ناسیونال اسپانیا بود، در جریان پیروزی پالما مقابل کاتگاس سانتا کولوما در دقایق ۳۲ و ۳۸ گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد تا نقش مهمی در این برد داشته باشد.

سالار آقاپور که اخیرا با پالما قرارداد بسته، نخستین بازی خود در لیگا اسپانیا را مقابل کاتگاس سانتا کولوما انجام داد و مسلم اولادقباد هم پس از دوران مصدومیت شانس حضور در زمین به دست آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.