کد خبر : 248119
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 20:32
-

صبوری: هواداران تاثیر زیادی در روند بردهای خانگی دارند

صبوری: هواداران تاثیر زیادی در روند بردهای خانگی دارند

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: از هواداران تشکر می کنم که پشت و پناه ما در بازی های خانگی هستند و در روند بردهای خانگی ما تاثیر زیادی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری عصر یکشنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های آنا صنعت پاسارگاد قم و پوشاک حافظ ساری اظهار داشت: بازی خوبی بود و از قبل می دانستیم تیم ساری تیم خوبی است و نگاهی به جایگاه جدولی این تیم نداشتیم.

وی بیان کرد: تیم حریف خوب بازی کرد اما بازیکنان ما با فکر کار کردند و کنترل بازی را داشتیم و سه امتیاز خانگی دیگر را بدست آوردیم.

وی افزود: در بازی امروز گل نخوردیم و نکته مثبتی برای تیم ما به شمار می رود.

صبوری در مورد عملکرد علیرضا وفایی ملی پوش سابق تیم آناصنعت نیز گفت: یک بازیکن بزرگ مثل وفایی در تیم‌ ما هست و تیم های حریف توجه بیشتری به او دارند که پوشش روی او بگذارند و این کار بقیه بازیکنان ما را راحت تر می‌کند. این بازیکن با مصدومیت کوچکی که از ناحیه کشاله ران دارد امروز توانست به تیم ما کمک کند و همه توان خود را گذاشت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جدایی ابوالقاسم عروجی بازیکن با سابقه تیمش از آنا صنعت قم گفت: در ابتدای فصل زمانی که با عروجی قرارداد بسته شد او مطرح کرد که احتمال دارد به تیم خارجی برود این احتمال هنوز وجود دارد اما اگر او در ایران باشد قطعا با تیم خود ما است.

وی ادامه داد: عروجی تاکنون خیلی به تیم ما کمک کرده و جوان ترهای تیم را راهنمایی کرده و راه انداخته است و امیدواریم تا پایان فصل در تیم ما بماند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.