کد خبر : 248462
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 11:11
-

داوران؛ سوژه اصلی بازی سفیر گفتمان و گهرزمین سیرجان+عکس ها

داوران؛ سوژه اصلی بازی سفیر گفتمان و گهرزمین سیرجان+عکس ها

داوران سوژه اصلی بازی سفیر گفتمان با گهر زمین بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم های سفیر گفتمان تهران و گهرزمین سیرجان که تقابل تیم های سوم و چهارم جدول بود بیش از آنچه تصور می شد تحت تاثیر اتفاقات داوری قرار گرفت.در حالی که کمیته داوران اسماعیل کمربسته داور مجرب و با تجربه را به عنوان قاضی این بازی حساس برگزیده بود تا در کنار هادی لطفی جدال حساس شهرری را سوت بزنند تصمیمات بحث برانگیز آنها عملا جریان فنی بازی را تحت الشعاع قرار داد. این در حالی بود که چهره های شاخص حاضر در سالن و بزرگان فوتسال که بیش از انگشتان دو دست بودند به جای تماشای بازی زیبا، شاهد اعتراضات متعدد نیمکت های دو تیم به داوری بودند.

اعلام یک پنالتی بحث برانگیز در نیمه اول به ضرر سفیر گفتمان تهران که با اعتراض شدید نیمکت این تیم همراه بود کار را به جایی رساند که پس از آن هر سوت داور از سوی نیمکت دو تیم با واکنش همراه می شد تا جایی که کمربسته مجبور شد برای ادامه قضاوت جای خود را عوض کرده به سمت دیگر میدان و دور از نیمکت دو تیم برود.

کمربسته سعی داشت با نشان دادن اخطار به نیمکت نشینان دو تیم اعتراض ها را کم کند اما سوت های داوران در نیمه دوم هم نیمکت ها را متشنج کرد تا جایی که داور بازی مجبور به اخراج مربی گهر زمین شد.

گهرزمینی ها اعتقاد داشتند داور در اعلام خطای پنجم و ششم به ضرر سفیرگفتمان که منجر به پنالتی نقطه دوم برای گهرزمین می شد خساست به خرج داده و یک هند پنالتی هم به سود این تیم گرفته نشده و در سمت مقابل سفیری ها با گوشزد کردن اشتباه نیمه اول داور، معتقد بودند در صحنه مشابه در نیمه دوم، داور پنالتی را به سود این تیم نگرفته است.

مجموعه این عوامل باعث شد تا بخش زیادی از اتفاقات بازی مرهون اعتراضات و شاید اشتباهات داوری باشد. اتفاقی که به جای مربیان و بازیکنان در زمین و چهره های شاخص روی سکوها، داوران را به سوژه اصلی این بازی تبدیل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.