کد خبر : 248533
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 9:34
-

بند قراردادی که باعث جدایی نظری از ساری شد!

بند قراردادی که باعث جدایی نظری از ساری شد!

نظری مدعی است بر اساس بندی از قراردادش از جمع ساروی ها جدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پوشاک حافظ ساری که با خرید امتیاز قند کاترین آمل وارد مسابقات لیگ برتر شد در همین هفته های ابتدایی آبستن حواشی شده است. بعد از بروز مشکلات مالی و عدم پرداخت مبالغ قرارداد کادرفنی و بازیکنان خبر رسید که مصطفی نظری سرمربی حافظ از سمت خود کناره گیری کرده است.

گرچه اعلام شد که این مهم توسط مدیرعامل باشگاه به نظری و به دلیل نتایج ضعیف ابلاغ شده اما شنیده می شود نظری با توجه به بندی از قراردادش تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفته است.

بنل بر ادعای مصطفی نظری ، در بخشی از قرارداد او با تیم پوشاک حافظ ساری آمده که چنانچه در بین هفته چهارم تا پنجم مبلغی از قرارداد به حساب او واریز نشود می تواند قرارداد خود را فسخ کند و بر اساس این بند نظری تصمیم به جدایی از جمع ساروی ها گرفته است.

این بند قراردادی در قرارداد احسان زحمتکش دستیار او و همچنین عارف بلوکی و محسن فرهمند هم دیده می شود و این دو بازیکن نیز به همین دلیل اردوی پوشاک حافظ ساری را ترک کرده اند.

این در حالی است که شنیده می شود اسپانسر باشگاه قرار است به زودی بخش اول مطالبات بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.