کد خبر : 248561
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 12:58
-

طیبی با پاس گل به تیم ملی آمد

طیبی با پاس گل به تیم ملی آمد

پالما در حضور سه ملی پوش ایرانی خود به پیروزی مقابل مانزانارس رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، پالما در حضور سه ملی پوش ایرانی خود به پیروزی مقابل مانزانارس رسید.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که فصل جدید لیگا ناسیونال را با پیروزی آغاز کرده بود، در هفته دوم این رقابت ها در سالن اختصاصی خود با حضور سه ستاره ایرانی در حالی مقابل تیم مانزانارس قرار گرفت که این تیم نخستین بازی فصل را با پیروزی جالب توجه مقابل تیم مدعی خاین پشت سر گذاشته بود.

پالما که در نخستین بازی فصل لیگا ناسیونال اسپانیا با درخشش و دو گل و یک پاس گل حسین طیبی به پیروزی مقابل کاتگاس سانتا کولوما رسیده بود، در نیمه اول دیدار برابر مانزانارس در آستانه شکست دو بر یک قرار داشت که بازهم کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با نمایش موثرش مانع از باخت این تیم شد.

حسین طیبی که در تلاش برای زدن سومین گل فصل بود، در دقیقه ۱۹ با حرکت از سمت راست زمین موقعیت‌سازی کرد که توپ او در ادامه توسط چاگوئینها تبدیل به گل شد و نیمه اول با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

پالما که در این دیدار از حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور بهره می‌برد، در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه داد و در نهایت توانست به پیروزی پُر گل ۵ بر ۲ دست پیدا کند تا ۶ امتیازی شود و بالاتر از بارسلونا و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ال‌پوزو در رده دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرد.

حسین طیبی و سالار آقاپور با انجام دو بازی در شروع لیگا ناسیونال اسپانیا باید خود را به اردوی تیم ملی ایران در برزیل برسانند و مسلم اولادقباد نیز برای ادامه درمان خود در اردوی تیم پالما می‌ماند.

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.