کد خبر : 248665
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 15:50
-

ستاره ها در راه اهواز

ستاره ها در راه اهواز

فاطمه شریف بعد از توافق با مدیران باشگاه ملی حفاری، فهرست بازیکنان موردنیازش را به آن‌ها تحویل داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، به نظر می رسد با حضور شریف در اهواز ستاره های فوتسال بانوان راهی این تیم شوند.

سارا شیربیگی که عنوان برترین گلزن فوتسال زنان ایران را یدک می‌کشد و در زمینه کسب کفش طلا رکورددار است و حتی در سطح قاره آسیا هم نام خود را به عنوان برترین گلزن مطرح کرده، اولین بازیکنی است که گفته می‌شود با مدیران باشگاه ملی حفاری اهواز به توافق رسیده و قراردادش به‌زودی نهایی خواهد شد تا بعد از همکاری با شریف در تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و نصر امید کرج، حالا سومین همکاری طرفین در عرصه باشگاهی در تیم اهوازی شکل گیرد.

فرزانه توسلی و نسترن مقیمی دیگر بازیکنانی هستند که گفته می‌شود مذاکرات مدیران باشگاه ملی حفاری با آن‌ها آغاز شده و رایزنی‌ها برای جلب رضایت آن‌ها در حال انجام است. توسلی فصل گذشته توانست همراه تیم پیکان تهران، فاتح اولین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران شود و مقیمی هم در نصر امید کرج شاگرد شریف بود و حالا پیوستن این دو ستاره به تیم ملی حفاری می‌تواند از این تیم خوزستانی یک تیم در قامت مدعی قهرمانی بسازد.

فاطمه شریف بعد از توافق با مدیران باشگاه ملی حفاری، فهرست بازیکنان موردنیازش را به آن‌ها تحویل داده و باید دید طی روزهای آینده کدام بازیکنان به صورت رسمی قراردادشان را با این تیم امضا می‌کنند. آنچه واضح است اینکه بعد از چندین سال دوری ملی‌حفاری از کورس قهرمانی فوتسال زنان ایران، آن‌ها امسال در سودای آن هستند تا بتوانند در سوپرلیگ به عنوان قهرمانی برسند و به عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتسال زنان ایران، دستاورد تازه‌ای را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.