کد خبر : 248667
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 15:56
-

شریف برای قهرمانی به حفاری بله گفت؟

شریف برای قهرمانی به حفاری بله گفت؟

فاطمه شریف برای قهرمانی به حفاری اهواز رفت؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سوپرلیگ فوتسال زنان ایران حدود ۲ ماه قبل انجام شد و براساس تقویم تنظیم شده قرار بود که دومین دوره رقابت‌ها از ۳۱ شهریورماه آغاز شود اما تغییر و تحولات در ساختار مدیریتی سازمان لیگ فوتسال و برکناری شهرزاد نصیری که مسئولیت برگزاری مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان را برعهده داشت، باعث شد تا تقویم مسابقات هم دستخوش تغییر شود. در حالی‌که اکثریت تیم‌های شرکت‌کننده در سوپرلیگ همچنان در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند و کادرفنی و فهرست بازیکنان خود را تکمیل نکرده‌اند، گفته می‌شود که احتمالاً دومین دوره سوپرلیگ با تعویقی ۲ ماهه از اواسط آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

پالایش‌نفت آبادان و سایپا تهران تیم‌هایی بودند که در طول یک ماه گذشته هم در زمینه انتخاب کادرفنی و جذب بازیکن موفق عمل کردند و هم اینکه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردند. دو تیمی که به نظر می‌رسد ۲ ضلع اصلی قهرمانی در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان هستند و حالا بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام سرنوشت تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز هم مشخص شد و شب گذشته مدیران این باشگاه، سرمربی جدید تیم خود را معرفی کردند.

ماموریت تازه شریف در اهواز کلید خورد

فاطمه شریف که جزو سرمربیان نسل جدید فوتسال زنان ایران محسوب می‌شود و در سالیان گذشته به عنوان مربی در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان سابقه فعالیت داشته و حتی گزینه سرمربیگری هم بوده، شب گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز معرفی شد؛ آن‌هم در شرایطی‌که شریف در ۲ سال گذشته در لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان ایران هدایت تیم نصر امید کرج را برعهده داشت اما عدم تمایل نصری‌ها به ادامه تیمداری باعث تغییر مسیر شریف شد.

سرمربی جوان فوتسال ایران که کارش را به عنوان سرمربی-بازیکن در تیم سیاه‌جامگان مشهد آغاز کرد، در فصول اخیر در تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و نصر امید کرج سابقه سرمربیگری دارد و در کارنامه او ۲ نایب‌قهرمانی و ۲ مقام سومی به‌چشم می‌خورد و حالا امیدوار است که بتواند در ششمین سال فعالیت خود به عنوان سرمربی در عرصه باشگاهی فوتسال زنان، اولین قهرمانی‌اش را به‌دست آورد و بعد از ۲ نایب‌قهرمانی پیاپی، این‌بار طعم قهرمانی را بچشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.