کد خبر : 248787
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 21:57
-

فرار و ساخت گل از شماره ۷ ایران

فرار و ساخت گل از شماره ۷ ایران

شماره هفت تیم ملی فوتسال ایران یکی از گل‌های دیدار مقابل پاراگوئه را ساخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ملی پوشان فوتسال ایران که در گروه دوم تورنمنت برزیل قرار گرفته‌اند و بامداد روز جمعه باید به مصاف تیم ملی کلمبیا بروند، در نخستین مسابقه خود موفق شدند برابر تیم پاراگوئه به برتری دو بر یک دست پیدا کنند که مهدی کریمی در کسب این برد برای شاگردان وحید شمسایی نقش داشت.

مهدی کریمی که قبل از حضور در اردوی تیم ملی فوتسال دو گل برای گیتی پسند به ثمر رساند و یکی از بهترین‌های این تیم اصفهانی در فصل جدید لیگ برتر بوده، در نخستین مسابقه تورنمنت برزیل مقابل تیم ملی پاراگوئه نیز یکی از بهترین‌های ایران بود که توانست یک پاس گل تماشایی به نام خود ثبت کند.

شماره هفت تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۳۱ پاس رو به جلوی کاپیتان پاراگوئه را به زیبایی قطع کرد و با حرکت سریع یک ضدحمله به وجود آورد که در ادامه پاس در عمق او را سعید احمدعباسی با مهار و شوت پای چپ زد و گل دوم شاگردان شمسایی را به ثمر رساند تا مسیر پیروزی ایران هموار شود.

کریمی که پس از سرمربیگری شمسایی فرصت بیشتری برای خودنمایی در ترکیب تیم ملی فوتسال به دست آورده، به دنبال تثبیت جایگاهش است و انگیزه زیادی دارد در دومین مسابقه مقابل تیم ملی کلمبیا نیز بدرخشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.