کد خبر : 248795
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 22:04
-

نجات دروازه ایران با گلر مطمئن

نجات دروازه ایران با گلر مطمئن

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال نمایش درخشانی در جریان پیروزی مقابل پاراگوئه داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نخستین پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل در حالی با نتیجه دو بر یک مقابل پاراگوئه به دست آمد که می‌توان از مسعود محمدی به‌عنوان بهترین بازیکن این مسابقه نام برد که در یک جدال سخت برابر حریف آمریکای جنوبی ایستادگی فوق‌العاده‌ای داشت و بیش از یک گل دریافت نکرد.

مسعود محمدی که پس از تجربه بازی و درخشش برای کراپ الوند و کاترین آمل به پیراهن تیم ملی هم رسید و جلوتر از مهره‌هایی مثل علیرضا صمیمی، سپهر محمدی و… با نظر وحید شمسایی شماره یک ایران را بر تن کرد، در دیدار مقابل تیم ملی پاراگوئه با درخشش خود نگذاشت امتیازی از دست برود.

در نیمه اول این مسابقه که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، مسعود محمدی نمایش استثنایی داشت و بارها در موقعیت‌های تک به تک و در زمان شوت‌های محکم راه دور بازیکنان تیم ملی پاراگوئه ایستادگی جانانه داشت و نگذاشت شاگردان وحید شمسایی با گل خورده به رختکن بروند و روحیه‌شان پایین بیاید.

محمدی در نیمه دوم هم ایستادگی عالی برابر حملات پرتعداد تیم فوتسال پاراگوئه داشت، اما با نمایش موثرش در خط دروازه کاری کرد تا شاگردان شمسایی فقط یک بار آن هم روی یک ضربه غافلگیر کننده راه دور در فاصله یک دقیقه و ۵۰ ثانیه مانده به پایان بازی دروازه خود را باز شده بببینند.

تیم فوتسال پاراگوئه حدود هفت دقیقه در دیدار افتتاحیه تورنمنت برزیل با سیستم پاور پلی مقابل ملی پوشان ایران کار کرد و حملات خطرناکی داشت که درخشش محمدی مانع از کسب امتیاز برای آنها شد و شاگردان شمسایی را به پیروزی دو بر یک رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.