کد خبر : 248959
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 10:46
-

مبدع لیگ فوتسال دانش‌آموزی، وزیر ورزش و جوانان شد

مبدع لیگ فوتسال دانش‌آموزی، وزیر ورزش و جوانان شد

کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، معاون سابق تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که در دوران تصدی خود خالق لیگ‌های فوتسال دانش آموزی در سه سطح لیگ برتر، لیگ یک و دو بود و از دل این مسابقات چهره‌های زیادی را به سطح اول فوتسال ایران و جهان همچون سجاد بابایی، مسلم اولادقباد و … معرفی کرد، امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان رای اعتماد گرفت.

کیومرث هاشمی در سال ۱۳۸۹ و در زمان تصدی‌گری در پست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با همکاری حسین شمس رئیس انجمن فوتسال کشور، لیگ‌های فوتسال دانش آموزی را با بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به منظور شناسایی استعدادهای فوتسالی ایران از اقصا نقاط کشور راه‌اندازی کرد که اثرات فوق‌العاده‌ای در رشد فوتسال ایران داشت.

وی دارای سوابق متعددی در ورزش ایران از سطح کارشناسی تا مدیریت عالی بوده که از میان آنها می توان به معاونت سازمان تربیت‌بدنی وقت، ریاست کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، ریاست کمیته ملی المپیک و … اشاره کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با ۱۶۷ رای موافق، ۵۷ رای مخالف، ۱۲ رای ممتنع و ۱ رای باطله از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر،‌ به هاشمی برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان اعتماد کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.