کد خبر : 249042
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 10:55
-

گلایه مسی‌ها از عدم تعویق دیدار با فرش‌آرا/ مرشدی: سازمان لیگ با ما و رقیب‌مان با عدالت برخورد کند

گلایه مسی‌ها از عدم تعویق دیدار با فرش‌آرا/ مرشدی: سازمان لیگ با ما و رقیب‌مان با عدالت برخورد کند

باشگاه از برخورد متفاوت سازمان لیگ نسبت به درخواست مس و گیتی‌پسند در خصوص تعویق بازی گلایه‌مند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان روز جمعه در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ‌برتر میزبان فرش‌آرا در سالن پورشریفی تبریز است. مهدی مرشدی در آستانه این دیدار از سازمان لیگ فوتسال خواست تا با عدالت بیشتری در مورد مسائل مختلف تصمیم‌گیری کند. 

 

رسانه مس سونگون نوشت: در حالی مس فردا به مصاف فرش‌آرا می‌رود که ملی‌پوشانش را در طول هفته در اختیار نداشته و مجتبی پارساپور، مهدی رستمی‌ها و بهروز عظیمی که روز گذشته از سفر طولانی به برزیل برگشتند موفق به حضور در تمرینات تاکتیکی تیم‌شان نشدند. 

 

مرشدی با اشاره به عدم تغییر زمان بازی با وجود درخواست باشگاه مس گفت: ما از سازمان لیگ درخواست کردیم که به خاطر داشتن سه بازیکن ملی‌پوش بازی با فرش‌آرا یک روز با تاخیر انجام شود اما با وجود تغییر زمان بازی رقیب مستقیم‌مان در جدول، زمان بازی ما تغییر نکرد. 

 

او در ادامه افزود: ما در این مدت همواره با تیم‌ملی تعامل داشتیم و بنا به وظیفه‌ای که داریم از این به بعد نیز همکاری خواهیم کرد اما انتظار داریم که تعامل دو طرفه باشد و کمیته فوتسال نیز نگاه عادلانه‌ای به همه باشگاهها داشته باشد تا رقابت در شرایط برابر را شاهد باشیم. 

 

مدیر تیم فوتسال مس سونگون در مورد جزئیات بازی فردا گفت: این بازی از ساعت۱۶ روز جمعه در سالن پورشریفی تبریز آغاز می‌شود. مثل همیشه تماشای بازی برای هواداران عزیزمان رایگان است. درهای سالن یک ساعت به شروع بازی به روی عزیزان باز خواهد شد و انشالله با حضور پرشور هواداران‌مان و بدون توجه به مسائل اخیر برای کسب بردی دیگر در خانه تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.