کد خبر : 249219
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 21:30
-

تقی‌پور: جوان‌ها با کمک باتجربه‌ها، کار را برای ما درآوردند/ تنش‌های بازی به ضرر مس بود/ تعامل دوطرفه با تیم‌ملی می‌خواهیم

تقی‌پور: جوان‌ها با کمک باتجربه‌ها، کار را برای ما درآوردند/ تنش‌های بازی به ضرر مس بود/ تعامل دوطرفه با تیم‌ملی می‌خواهیم

سرمربی مس سونگون ورزقان از پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون ورزقان پس از پیروزی سه بر یک مقابل فرش‌آرا گفت: با توجه به اینکه در بازی قبلی با وجود داشتن شایستگی برد به تساوی رسیده بودیم کمی فشار روی تیم بود اما در فرصتی که داشتیم روی بحث فنی و روحی تیم کار کردیم و خوشبختانه توانستیم حریفی را شکست دهیم که تا اینجای فصل هیچ شکستی متحمل نشده بود. کسب سه امتیاز اولویت اصلی ما بود که خوشبختانه محقق شد تا با روحیه بالا راهی قم شویم. 

 

او به چهار غایب بزرگ در تیمش اشاره کرد و افزود: مهدی جاوید که فعلا محروم است و امیدوارم رای کمیته استیناف به گونه‌ای باشد که این بازیکن را بعد از مدت‌ها بالاخره بتوانیم در اختیار داشته باشیم. فرهاد فخیم هم بعد از بازی با سن‌ایچ سه هفته محروم شد و امروز حضور نداشت. حمید احمدی و بابک نصیری را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. در این شرایط به جوانان تیم بیشتر میدان دادیم و خوشبختانه آنها توانستند با کمک باتجربه‌های تیم کار را دربیاورند. 

 

سرمربی مس در خصوص تنش در بازی در نیمه دوم تاکید کرد: این تنش در بازی به ضرر تیم ما بود چون از نظر فنی برتر بودیم و وقفه در بازی بیشتر به نفع تیم حریف بود که می‌توانست کمی بعد از حملات پرفشار ما استراحت کند. 

 

تقی‌پور از تعامل کامل مس با تیم‌ملی سخن گفت و خاطرنشان کرد: ما سه ملی‌پوش داشتیم و انتظار داشتیم که بازی‌مان مثل گیتی‌پسند یک روز به تعویق بیافتد. این بازیکنان با توجه به مسافرت طولانی و نداشتن زمان استراحت هیچ تمرینی تاکتیکی با ما نداشتند و امروز هم دیدید که عملا نتوانستند توانایی‌های خود را به طور کامل نشان دهند. 

 

او ادامه داد: انتظارمان این است که تعامل دو طرفه باشد اما همواره تاکید می‌کنیم که تحت هر شرایطی پشتیبان تیم‌ملی هستیم و هر همکاری نیاز باشد برای موفقیت این تیم انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.