کد خبر : 249413
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 11:38
-

مدیر تیم‌ملی افغانستان به Fut5al خبر داد:

تیم‌ملی افغانستان امروز عازم بانکوک می‌شود/ دو دیدار دوستانه در برنامه اردوی افغانستانی‌ها

تیم‌ملی افغانستان امروز عازم بانکوک می‌شود/ دو دیدار دوستانه در برنامه اردوی افغانستانی‌ها

تیم‌ملی فوتسال امروز عصر عازم اردوی تایلند خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال افغانستان که برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود ساعت۱۶ عصر امروز (دوشنبه) عازم اردوی تایلند است تا دو بازی دوستانه مقابل تیم های‌ملی مالزی و تایوان برگزار کند.

نصیر صداقت مدیر تیم‌ملی فوتسال افغانستان با تایید این خبر به Fut5al گفت: مطابق خواسته کادرفنی هماهنگی‌های لازم از قبل صورت گرفته تا تیم‌ملی افغانستان اردوی ۹روزه خود را در شهر بانکوک برگزار کند و انشاالله در روزهای ۵ مهر و ۸ مهرماه دو بازی دوستانه را نیز با تیم‌های ملی مالزی و چین تایپه در تایلند برگزار خواهد کرد.

او همچنین از اعزام مستقیم تیمش از تایلند به عربستان خبر داد و تشریح کرد: با اتمام اردوی آماده‌سازی، تیم ملی ما روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه از بانکوک به ابوظبی خواهد آمد و از این مسیر به دمام عربستان سفر خواهد کرد تا بازی های مقدماتی خود را در گروه ب به میزبانی عربستان برگزار کند.

صداقت تاکید کرد: تمامی برنامه‌های خود را مطابق با پیش‌بینی‌ها دنبال کرده‌ایم و به توانمندی و قدرت تیم خود اطمینان داریم. انشاالله بتوانیم در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا با قدرت راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.