کد خبر : 249464
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 21:49
-

مدیرعامل سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

کوچکترین خطای سن‌ایچ ضریب می‌گیرد اما همکاری‌اش گم می‌شود/ به لطف محرومیت‌ها یک بازی هم نفرات کامل را نداشته‌ایم/ منت احدالناسی را نمی‌کشم

کوچکترین خطای سن‌ایچ ضریب می‌گیرد اما همکاری‌اش گم می‌شود/ به لطف محرومیت‌ها یک بازی هم نفرات کامل را نداشته‌ایم/ منت احدالناسی را نمی‌کشم

داوود باقری گفت: متاسفانه رفتار با ما به گونه‌ای بوده که همکاری‌های سن‌ایچ تاکنون هرگز تشویق نشده اما کوچکترین خطای تیم ما با ضریب بالا جریمه و برخورد شده است.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: ابتدا باید بگویم که قصد صحبت کردن نداشتم اما رفتارها به گونه‌ای با سن‌ایچ یکطرفه و مغضوبانه است که صدای همه را درآورده است. ما با کمیته فوتسال همکاری می‌کنیم و بازی آخر لیگ را برای جشن شکیل پایان فصل سازمان لیگ از خانه به بیرون از خانه جابجا می‌کنیم اما کوچکترین تشویقی نمی‌شویم اما در شرایط مشابه که خیلی از باشگاه‌ها در شروع لیگ بازیکن برای تورنمنت دوستانه ندادند، ما بخاطر یک سوتفاهم جریمه می‌شویم.

 

او افزود: این اوج مظلومیت سن‌ایچ ساوه است. ما مدرسه فوتسال در ساوه راه می‌اندازیم و ۳۰۰نوجوان را با هدف توسعه فوتسال با هزینه رایگان، وسایل و البسه رایگان، تغذیه رایگان و … تحت حمایت خود قرار می‌دهیم اما یک نفر از عزیزان آن را نمی‌بیند و تشویق نمی‌کند اما کافیست کوچکترین خطایی از تیم یا بازیکن ما سر بزند تا بدترین جریمه‌ها را مشمول سن‌ایچ کنند.

 

داوود باقری تاکید کرد: رفتاری با بخش خصوصی می‌شود که دلیل فراری شدن آنها را برای ما عیان کرده است. سن‌ایچ نیازی به تبلیغ در رشته‌ای همچون فوتسال ندارد و واقعا اگر به این رشته ورود کرده در جهت مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال تعهد و اهمیت آینده و سلامت جوانان این مرز و بوم است. منتی سر کسی نداریم ولی الان می‌فهمیم مشکل باشگاه‌هایی مثل صنایع دریایی، تام ایران خودرو، صبای قم و … چه بوده که رفتند و پشت‌سرشان را هم نگاه نکردند.

 

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه گفت: آن‌قدر از اول فصل محرومیت شامل ما شده که تا امروز یک هفته هم تیم کامل خود را در مصاف با رقبا در اختیار نداشته‌ایم که اگر به این مورد مصدومیت‌های بازیکنان را هم اضافه کنیم درخواهید یافت که چطور تیمی که برای بالای جدول بسته شده، هنوز شکل نگرفته و چنین شرایطی امروز دارد.

 

او ادامه داد: واقعا از این شرایط ناراحت هستیم اما منت احدالناسی را هم نمی‌کشم، نه ارتباطی با کسی داریم و نه منتی خواهیم کشید. اگر دوستان کلاهشان را قاضی کنند متوجه می‌شوند که سن‌ایچ چقدر مظلوم واقع شده است. ما این روزها کلیدی‌ترین بازیکن خود را به خاطر محرومیت نداریم، دو بازیکن خوبمان مصدوم هستند و بازیکن افغانستانی هم به تیم‌ملی کشورش رفته و واقعا دستمان خالی شده است.

 

باقری یادآور شد: با همین شرایط هم این هفته به مصاف کراپ الوند خواهیم رفت و انشاالله بعد از آن تا نیم‌فصل شرایط‌مان بهتر خواهد شد. برای نیم‌فصل قطعا تغییراتی برای بهبود شرایط خواهیم داشت تا تیمی بهتر شویم و به اهداف خود در جدول نزدیکتر شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.