کد خبر : 249970
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 13:35
-

«حافظ ساری» بالاخره طعم بُرد را در لیگ برتر فوتسال چشید

«حافظ ساری» بالاخره طعم بُرد را در لیگ برتر فوتسال چشید

تیم حافظ ساری تنها نماینده مازندران درلیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، پس از هشت هفته رنگ پیروزی را به خود دید و با کسب سه امتیاز خانگی از انتهای جدول رده بندی این مسابقات نیز فاصله گرفت.

تیم حافظ ساری در هفته هشتم این رقابت‌ها شامگاه جمعه در سالن ورزشی “سید رسول حسینی” این شهر میزبان تیم شهرداری ساوه بود که درنهایت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ برابر میهمان میان جدولی خود صاحب برتری شد و به نخستین پیروزی این فصل خود درخانه دست یافت.

ساروی ها که برای کسب سه امتیاز و نخستین پیروزی این فصل خود بی تابی می کردند، از همان دقایق شروع نخست مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه سعی در تسلط حریف داشتند.

ساوه ای ها که برای صعود به جمع تیم های بالای جدول وموقعیت متزلزل تیم حافظ ساری به کسب سه امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده بودند، برخلاف جریان مسابقه که به سود تیم میزبان در جریان بود، توسط ” حسین غلامی” به گل نخست خود واین مسابقه رسیدند تا جریان مسابقه را به نفع خود تغییر دهند.

حافظ ساری که تصور گل نخست مسابقه را با وجود حمایت تماشاگران وروند صاحب مالکیت مسابقه نداشتند، دومین گل شهرداری ساوه را نیز توسط ” عرفان حسین زاده” درون دروازه خود دیدند تا نیمه نخست را دربهت وحیرت راهی رختکن شوند.

حافظ ساری که در این مسابقه از حمایت قابل قبول تماشاگران خودی نیز بهره مند بود، نیمه دوم را با برنامه وحساب شده شروع کرد تا نیمه نخست را با وجود دریافت دو گل ازمیهمان به فراموشی بسپارند.

ساروی ها خیلی زود وبا تشویق های بی امان هواداران خود توسط ” فرزاد رعیت ” به گل نخست خود رسیدند تا سالن ورزشی سیدرسول حسینی یک پارچه غرق درشادی شود. گل نخست تیم حافظ ساری دراین مسابقه که باعث ایجاد انگیزه درارودی این تیم شده بود، دامنه حملات خود را روی تیم شهرداری بیشتر کردند و بلافاصله دومین گل خود را نیز توسط ” فرزاد رعیت ” وارد دروازه تیم ساوه کردند تا جدال حساس دو تیم درادامه داغ تر شود.

پس از این گل ۲ تیم سعی درکنترل وجریان مسابقه به نفع خودشان داشتند که ساروی ها با حمایت وتشویق بی امان هواداران خود توسط ” امیرحسین رسولی ” صاحب گل سوم وپیروزی بخش خود دراین مسابقه داشتند تا بازگشت رویایی ونخستین پیروزی این فصل حافظ درخانه شکل بگیرد.

تیم حافظ ساری با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی و به لطف یک تساوی و شش شکست قبلی با چهار امتیاز از رده چهاردهم و انتهای جدول فاصله گرفت وبه رده دوازدهم صعود کرد و تیم شهرداری ساوه هم با ۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز جمعه ۲۱ مهر به صورت همزمان با هفت مسابقه برگزار می شود که تیم حافظ ساری در بازی بیرون از خانه و حساس میهمان تیم رده دومی مس سونگون است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد حاجی پور شنبه , ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

دمتون گرم باغیرتای سازی