کد خبر : 249963
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 13:08
-

دومینوی گلزنی در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم

دومینوی گلزنی در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم

یکی از نفس‌گیرترین نبردهای لیگ‌برتر ، دیدار کلاسیکی که هشت‌گل داشت ، اما تیمی که از زمین خارج شد نه چهره برنده‌ها را داشت و نه بازنده‌ها را . با نتیجه‌‌‌ای چهار _ چهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پُرگل‌ترین و پُرتماشاگرترین دیدار هفته برنده‌ای نداشت و جدال بالانشین‌ها با تساوی چهار _ چهار خاتمه یافت . نتیجه‌ای که با لبخند دارودسته صدرنشیان همراه بود ، بدین معنا که آنا صنعت قم جایگاه سوم را به سفیرگفتمان واگذار نمود و اختلاف مس‌سونگون با صدرنشین لیگ به عدد چهار رسید .

یکی از نفس گیرترین نبردهای لیگ برتر، دیدار کلاسیکی با هتریک علی‌رضا وفایی و با قضاوت بحث‌برانگیز داوران از صحنه ای به صحنه دیگر، و سرانجام نتیجه تساوی که رقابت برای قرار گرفتن در رتبه اول تا چهارم لیگ را داغ نگاه داشت و طپنده. در کنار همه این‌ها نمایش آناصنعت و مس‌سونگون نکته کلیدی‌تری را خاطرنشان ساخت، این که هیچ کدام شایسته کسب سه امتیاز نبودند، این که هر چند هر دو تیم تماشایی بازی کرده اند، ولی شایستگی چنگ زدن به سه امتیاز را نداشتند .

مس‌سونگون چهار بار از میزبانش پیش افتاد و هر چهار بار را زخم‌پذیر بود . در مقاطعی از بازی حاکم مطلق بود و گاهی روند نزولی را پیمود . از طرفی دیگر آنا صنعت با توفان علی‌رضا وفایی فوق ستاره‌اش، گل‌ها را دومینو وار جبران کرد و از اولین شکست خانگی گریخت .

*ابوالقاسم عروجی در میان تشویق طرفداران، با هم تیمی‌های خود و هواداران خداحافظی کرد و از این پس در لیگ عراق توپ خواهد زد .

*برای آنا‌صنعت در این دیدار ، شهاب‌بشری دوست ( یک‌گل) و علی‌رضا وفایی ( سه‌گل ) موفق به گلزنی شدند.

*گل‌های تیم مس‌سونگون را بلال اسمعیلی _ بهروز عظیمی _ مرتضی عزتی _ محمد شجری به ثمر رساندند.

با نتیجه‌ بدست آمده، مس‌سونگون با بیست امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و آنا صنعت قم با پانزده امتیاز و یک پله نزول در رتبه چهارم جدول جای گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.