کد خبر : 249997
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 11:40
-

حسن زاده:قطعا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم/ بازیکنان در مشهد تحت فشار قرار گرفته‌اند

حسن زاده:قطعا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم/ بازیکنان در مشهد تحت فشار قرار گرفته‌اند

سرمربی فرش‌آرا گفت: بازیکنان ما برای پیروزی در خانه کنار هواداران، تحت فشار قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن‌زاده در خصوص تساوی ۳ بر ۳ فرش‌آرا مقابل گهرزمین سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی را از هر دو تیم شاهد بودیم. موقعیت‌های زیادی در این دیدار خلق شد. فکر می‌کنم هواداران یکی از بازی‌های خوب لیگ برتر فوتسال را دیدند.

وی افزود: با توجه به ویروس جدیدی که شیوع پیدا کرده چند نفر از بازیکنانم کسالت داشته و شرایط خوبی برای این بازی نداشتند و نتوانستیم به صورت کامل از آنان استفاده کنیم، هرچند بازیکنانم زحمت کشیده و موقعیت‌های زیادی خلق کردند که نتوانستیم آنان را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: روی ۲ ضربه ایستگاهی گل خوردیم که باید این نقص را رفع کنیم. در مجموع بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند که در اکثر دقایق بازی هم مالکیت توپ در اختیار تیم ما قرار داشت. امیدوارم در ادامه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم تیم و بهبود شرایط تیم روند بهتری کسب کنیم.

حسن‌زاده اضافه کرد: به مرور شرایط فنی فرش‌آرا بهتر می‌شود و به هماهنگی بیشتری می‌رسیم. فرش‌آرا تغییر زیادی در این فصل داشته که قطعا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. فارغ از نتایجی که کسب می‌کنیم روز به روز عملکرد بهتری در لیگ برتر ارائه می‌دهیم. در این دیدار نیز موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و در لحظه پایانی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم که با واکنش خوب گلر حریف همراه شد.

وی تصریح کرد: دروازه‌بان نماینده سیرجان بدون شک بهترین بازیکن این تیم در این دیدار بود که موقعیت‌های خوبی از تیم ما را دفع کرد.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص عملکرد داوری گفت: اگر اشتباهی در داوری وجود دارد، همانند کلیه ارکان بازی جزئی از بازی است. داوران در این دیدار پرهیجان و پربرخورد توانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند.

حسن‌زاده در خصوص کسب چهارمین تساوی تیمش در مشهد خاطرنشان کرد: فرش‌آرا ۲ برد خارج از خانه خوبی کسب کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که تیم ما پتانسیل و توانایی خوبی دارد که قطعا با این شرایط در مشهد نیز پیروز خواهیم شد. بازیکنان ما به دلیل اینکه درکنار هواداران به پیروزی دست یابند مقداری در مشهد تحت فشار قرار گرفته‌اند. این فشار روانی روی ضربات پایانی بازیکنان تاثیر می‌گذارد که استرس این موضوع باعث شده بازیکنان در ضربات پایانی از دقت خوبی برخوردار نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.