کد خبر : 250059
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 10:13
-

دریبل “حیدریانی” ستاره پالایش نفت بندرعباس به روایت تصویر

دریبل “حیدریانی” ستاره پالایش نفت بندرعباس به روایت تصویر

سعید حاجیلری یکی از به یادماندنی‌ترین دریبل‌های فوتسال را در بازی این هفته تیمش به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گرچه این هفته تن به شکست سنگینی مقابل تیم شایسته سفیرگفتمان داد اما صحنه‌های جذابی از تکنیک و تاکتیک را به نمایش گذاشت که تنها از قاب یکی از تلویزیون‌های اینترنتی پخش شد؛ صحنه‌هایی که برخی از آنها فوق‌العاده جذاب بود.

سعید حاجیلری بازیکن از لیگ یک آمده پالایش نفت بندرعباس یکی از مردان موثر هادی بزوال در این بود که هر بار به زمین آمد به بندری‌ها کمک کرد و تک گل تیمش را هم با دریبل جالب توجه و ایجاد برتری عددی وارد دروازه سفیر گفتمان کرد.

بازیکن شمالی پالایش در یکی از جذابترین صحنه‌های بازی در نیمه دوم، اقدام به دریبلی فوق‌العاده کرد که یادآور دریبل‌های رضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم‌ملی در فوتسال ایران بود. او در این صحنه با در اختیار گرفتن توپ و حرکت پشت به دروازه، بازیکن مستقیم خود را جلو کشید و ناگهان با تغییر جهت و عبور دادن توپ از میان پاهای او، خود را در فضای خالی پشت حریف صاحب موقعیت گلزنی کرد تا تماشاگران سالن شهرری را مبهوت هنرنمایی خود کند.

این توپ منجر به گل دوم برای پالایش و دبل حاجیلری نشد اما صحنه فوق‌العاده جذابی را خلق کرد که سرشار از تکنیک ناب فوتسال ایرانی بود. شاید به خاطر چنین صحنه‌هایی است که فوتسال در ایران میلیون‌ها بازیکن ثبت شده و نشده دارد.

فریم‌هایی از دریبل تماشاگرپسند بازیکن راس پالایش نفت بندرعباس را در ادامه ببینید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

خیلی عالی بنازم