کد خبر : 250092
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 14:56
-

مربی مطرح خارجی، گزینه هدایت سن ایچ شد!

مربی مطرح خارجی، گزینه هدایت سن ایچ شد!

نماینده ساوه علیرغم هزینه زیادی که در این فصل برای حضوری قدرتمند در مسابقات داشته، شرایط بحرانی را تجربه می‌کند تا زمزمه تغییرات فنی در این تیم به گوش برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سن ایچ در این فصل قصد داشت با هزینه لازم و طبق نظر کادرفنی صاحبنام خود به یکی از قطب‌های اصلی مدعی فصل تبدیل شود. اما نتایج طی هفته‌های اخیر برخلاف پیش‌بینی مدیران جاه‌طلب این تیم پیش رفت و شکست‌های سریالی حتی اعتراض تند هواداران نماینده ساوه را به همراه داشته است.

آنها که یکی از گرانترین تیم‌های این فصل از لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شوند، طی هشت بازی اخیر خود تنها شش امتیاز کسب کرده‌اند و با حضور در جایگاه یازدهم و در شرایطی که اختلاف این تیم با قعرنشین تنها دو امتیاز است، حتی مدعی سقوط نیز محسوب می‌شوند.

این روند باعث شده تا شایعات زیادی حول آینده نیمکت این تیم که اصغری مقدم را در اختیار دارد به گوش برسد. این مربی در آخرین بازی تیمش برابر کراپ نیز بازنده شد تا جو روی سکوها نیز کاملا علیه آنها باشد و مدیران تیم را برای تصمیم نهایی در خصوص ایجاد تغییرات مصمم‌تر کند.

در این رابطه گفته می‌شود صحبت‌هایی با چند مربی مطرح نیز صورت گرفته و حتی پای یک مربی خارجی صاحب‌نام نیز به میان آمده است تا نماینده ساوه از شرایط بحرانی که گریبان این تیم را گرفته خارج شود. نزدیکان باشگاه سن ایچ اما مدعی هستند که اصغری مقدم با توجه به قرارداد بالایی که با این تیم منعقد کرده، این روزها فارغ از شرایط فنی و بحرانی که تیم در منطقه سقوط با آن دست و پنجه نرم می‌کند، راضی به مذاکره برای فسخ و پایان همکاری نیست.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که هواداران سن ایچ که طی فصول اخیر علیرغم هزینه‌های پایین‌تر چنین شرایطی را در منطقه سقوط تجربه نکرده‌اند، امیدوار به تغییر شرایط تیم خود و بازگشت به جمع مدعیان با توجه به هزینه‌های صورت گرفته هستند. باید دید در نهایت در این خصوص چه اتفاقی رقم خواهد خورد و آیا اصغری مقدم برای پایان دادن به وضعیت کنونی پای میز مذاکره برای پایان همکاری خواهد نشست یا تداوم این شرایط اتفاق تلخ‌تری را برای نماینده ساوه به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.