کد خبر : 250081
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 14:07
-

پای بازیکنان برزیلی‌ به لیگ‌برتر فوتسال بازخواهد شد

پای بازیکنان برزیلی‌ به لیگ‌برتر فوتسال بازخواهد شد

مدیران کراپ پس از ناکامی در استراتژی نقل‌وانتقالات پیش فصل ، برای تقویت تیمشان در نیم فصل‌دوم به سراغ برزیلی‌ها رفته‌اند !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کراپ در فصل جدید کهکشانی بود که رفته رفته سیاره‌هایش را از دست داد . انتقال جنجالی مهدی جاوید به تیم الوندی ، با بازگشت این بازیکن به مس‌سونگون ختم شد و شهاب طالبی با رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با انتقالی پُرسَروصدا به گهرزمین سیرجان پیوست . همچنین علی‌رضا جوان با مشکل معافیت مواجه شد و تا به این لحظه مشخص نیست که بازیکن ملی‌پوش کراپ از چه تاریخی قادر به همراهی تیمش خواهد بود و این احتمال وجود دارد که جوان در تیم مقاومت البرز توپ بزند و بازیکن سرباز شود .

تمامی این اتفاقات، از کراپ یک تیم متوسط و زمستانی ساخت و آن‌ها با بحران بازیکن دست‌وپنجه نرم می‌کردند . حتی ورود اسماعیل‌پور ، ابراهیمی و زارع، گره‌گشا نشد و در کنار مصدومیت سایر بازیکنان ، کراپ به شدت مسیر نزولی را پیمود و از قافله مدعیان عقب ماند . تا جایی که تیم سوم سال گذشته در فصل جدید به قعر جدول چسبید . در ادامه مدیران کراپ با رضا لک قطع همکاری کردند و عنان کار را به علی افضل سپاردند و آهسته پیوسته از تَه‌جدول دِل کندند و به میانه‌های جدول راه یافتند .

با این وصف، اخباری به گوش می‌رسد که مدیران این تیم با گزینه برزیلی خود به تواقق رسیده‌اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ، در نقل‌وانتقالات نیم فصل از بازیکن خارجی جدیدشان رونمایی می‌کنند . حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که کادرفنی کراپ یک بازیکن ایرانی در پُست عقب‌گیر را زیر نظر دارند .

با این حال ، نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بازیکنان برزیلی که در سالیان اخیر در لیگ‌برتر فوتسال ایران به میدان رفته‌اند .

*کلوین در رکن‌آذین مشهد

*بلو در تیم‌های مس‌سونگون و گیتی‌پسند اصفهان

*دیه‌گو ، ادرسون پینهیرو داکروز ، فارینها و تاینان در تیم مس‌سونگون ورزقان

*  فالکون ، والکس رایماندو در تیم گیتی‌پسند اصفهان

*جناریو ، گرتو و پیکاپائو در تیم دبیری تبریز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.