کد خبر : 250148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 14:24
-

سرپرست مس: محرومیت فخیم و مصدومیت نصیری تمام شد/ اشتباهات تاثیرگذار داوری را به حداقل برسانید

سرپرست مس: محرومیت فخیم و مصدومیت نصیری تمام شد/ اشتباهات تاثیرگذار داوری را به حداقل برسانید

مهدی مرشدی از آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت.

به گزارش پایگاه خبری، تیم فوتسال مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ‌برتر فوتسال کار خود را در فصل جدید با ۶ برد و بدون شکست پیش می‌برد. این تیم در دومین تعطیلات میان نیم‌فصل لیگ‌برتر تمریناتش را بعد از چند روز استراحت از روز سه‌شنبه در سالن پورشریفی آغاز کرده است.

مهدی مرشدی، مدیر تیم فوتسال مس سونگون، در مورد وضعیت تیم در این مقطع گفت: بعد از بازی با آناصنعت به تبریز برگشتیم و پس از چند روز استراحت طبق برنامه کادرفنی تمریناتمان را از روز سه‌شنبه شروع کردیم. سعی می‌کنیم تا در این وقفه نسبتا طولانی بازیکنان را در شرایط مسابقه حفظ کنیم. 

او ادامه داد: روز جمعه هفته آینده در تبریز میزبان پوشاک حافظ در هفته نهم لیگ‌برتر هستیم. بازی‌های مهمی در هفته‌های پایانی نیم فصل اول داریم و مدیریت و کادرفنی و اجرایی باشگاه در تلاش هستند تا بهترین شرایط ممکن را از هر نظر برای بازیکنان فراهم کنند تا نتایجی در شان نام تیم بزرگ مس سونگون کسب شود. 

مدیر مس سونگون در مورد وضعیت مصدومان و محرومان این تیم گفت: محرومیت ۴جلسه‌ای فرهاد فخیم به پایان رسید و این بازیکن از هفته آینده می‌تواند مس را همراهی کند. مشکل مصدومیت بابک نصیری هم خوشبختانه حل شده است. 

مرشدی در مورد صحنه‌های بحث برانگیز داوری در بازی‌های اخیر گفت: سیاست کلی ما در فصل جاری دوری از تنش و اعتراضات بی‌مورد رسانه‌ای است. اگر هم مورد خاصی باشد به صورت قانونی مکاتبه می‌کنیم و دوست نداریم تمرکز تیم و خودمان را به خاطر مسائل غیرفنی مختل کنیم. داوران عزیز هم نهایت تلاش خود را می کنند تا بهترین قضاوت‌ها را ارائه دهند و تنها درخواست ما این است که تا جایی که ممکن است اشتباهات تاثیرگذارشان را به حداقل برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.