کد خبر : 250200
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 9:06
-

کردی:نتیجه نگرفته‌ایم اما اخلاقمان خوب است!

کردی:نتیجه نگرفته‌ایم اما اخلاقمان خوب است!

تیم ایرالکو اراک تا پایان هفته هشتم، با ده امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش راضی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم آلومینیوم (ایرالکو) اراک به عنوان دومین تیم راه یافته به لیگ‌برتر فوتسال ایران در اولین فصل حضورش در این آوردگاه بزرگ، نتایج قابل قبولی را کسب کرده است و آن‌ها در حال حاضر با ده امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند. شاگردان رضا کُردی در دو دیدار اخیرشان به دو پیروزی دست یافته‌اند و تا حدودی از منطقه قرمز جدول دوری کرده‌اند. در حالی که پیش از این روند صعودی، زمزمه‌های جدایی کُردی از ایرالکو به گوش می‌رسید.رضا کردی در گفتگویی خودمانی این حرف ها را مطرح کرد:

مدیران باشگاه از من حمایت کرده‌اند

یک اصطلاحی که بین ما مربیان رایج است این بوده که همه مربیان همیشه ساکشون پشت کولشون دنبالشون هستش و پس از امضا قرارداد به اولین جایی که نگاه می‌کنیم، درب باشگاه است چون قراره روزی از اون خارج بشیم . یک امر طبیعی هستش و در تمامی دنیا اتفاق می‌افتد که یک روزی مربی از باشگاه می‌رود . اما در حال حاضر هیچ صحبتی برای جدایی من نشده و جلساتی که با مدیران ایرالکو داشتیم کاملا از بنده حمایت شده است و بنده همیشه با سیاست باشگاه جلو رفته‌ام. 

به مدیران باشگاه دو لیست را ارائه دادم

در اولین جلسه که با مدیران باشگاه ایرالکو داشتم. دو لیست به آن‌ها تحویل دادم. یک لیست زود بازده بودش که پول کلانی خرج کنند و بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرند و تا پایان فصل هم بدون هیچ مشکلی جزو سه تیم برتر لیگ باشیم و من هم هیچ دغدغه‌ای را نداشته باشم و روی نیمکت حاضر و آماده بنشینم و از بازی‌ها لذت می‌بردم. چون آن موقع این بازیکن‌ها بودند که همه کار را جلو می‌بردند. اما در فصل بعد هیچ چیزی را نداشتیم، نه زیرساختی و نه بازیکنی را پرورش داده بودیم و باید باز هم هزینه‌های کلان می‌کردیم و از اون نگاه توسعه محور خودمان دور می‌شدیم . برنامه دومی که به باشگاه ارائه دادم، سه ساله بود. زیرساخت مناسب تو باشگاه ایجاد کنیم، به جوانگرایی روی بیاوریم.

جوانگرایی و بومی‌گرایی کرده‌ایم

ما بازیکنان جوان و بومی را به تیم تزریق کرده‌ایم و در اولین گام تمامی سهمیه‌های امید را به بچه‌های اراک اختصاص دادیم و در حال حاضر پنج و شش بازیکن امید را به میدان فرستاده‌ایم که علی فدایی و رضا مددی از با استعدادترین‌ها هستند و سایر بازیکنان جوانان را نیز تا پایان فصل بیشتر بهشون بها خواهیم داد . قطعا دو الی سه بازیکن دیگر را به لیست اضافه خواهیم کرد . باید عرض کنم که ایرالکو با یک بودجه محدود و با سیاستی منطقی راهی لیگ‌برتر شده است تا بتوانیم در اولین سال، تیم را حفظ کنیم .

در آینده‌ای نزدیک، جزو سه قطب اصلی فوتسال ایران خواهیم بود

اگر بتوانیم به اهداف این فصلمون برسیم، قطعا در طی دو الی سه سال آینده جزو تیم‌های بزرگ فوتسال ایران خواهیم بود و در کنار تیم‌های گیتی‌پسند و مس‌سونگون، از قطب‌های فوتسال ایران محسوب خواهیم شد.

باید نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم

علی‌رغم تمامی زحمات و تلاش‌هایی که همکاران من در کادرفنی بر دوش می‌کشند، باید نقاط ضعف را پوشش دهیم. اصلی‌ترین ضعف ما تمام کنندگی هستش و متاسفانه موقعیت‌های زیادی را در هر بازی از دست می‌دهیم که باید با طراحی تمرینات و تمرین مداوم، این مشکل را بر طرف کنیم.

تماشاگران از بازی‌های ما لذت می‌برند

علاقه‌مندان به فوتسال از نوع بازی ما راضی هستند زیرا موقعیت‌های فراوانی را خلق می‌کنیم و کیفیت فوتسال ما در اولین سال حضورمان بسیار بالا بوده است. میانگین سنی تیم ما ۲۳ الی ۲۴ سال هستش و نکته ای باید به آن اشاره کنیم اخلاق و جوانمردی بازیکنان ما بوده است. تیمی که کمترین کارت زرد را گرفته و هیچ درگیری را با تیم یا بازیکن حریف نداشته‌ایم. خوشبختانه بازیکنان ما فقط به تمرین و نتیجه فکر می‌کنند و به دنبال حاشیه‌سازی نبوده‌اند و امیدوارم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

تیم ایرالکو اراک در دیدار بعدی و از هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران، مهمان شهرداری ساوه خواهد بود 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.