کد خبر : 250296
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 10:05
-

انتقاد تند سرمربی سایپا به تعویق لیگ زنان؛برای آقایان مهم نیست لیگ ما برگزار نشود!/خانم منظمی از مشکلات ما خبر دارد؟

انتقاد تند سرمربی سایپا به تعویق لیگ زنان؛برای آقایان مهم نیست لیگ ما برگزار نشود!/خانم منظمی از مشکلات ما خبر دارد؟

معصومه رضازاده نسبت به مشکلات حال حاضر فوتسال زنان اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  با اعلام خبر تعویق دوباره در برگزاری سوپرلیگ فوتسال زنان، معصومه رضازاده، سرمربی سایپا که حدود یک ماهی است تمرینات تیمش را آغاز کرده است، نسبت به شرایط پیش آمده معترض شد. رضازاده در بخش قابل توجهی از سخنانش، به نقش کمرنگ مریم منظمی، نایب رئیس فعلی زنان در فدراسیون فوتبال اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه است.

فقط سایپا متضرر می‌شود!
رضازاده در ابتدا با اشاره به تعویق دوباره سوپرلیگ گفت: بینید ما از روز قرعه‌کشی اعلام کردیم که بازی در موعد خودش برگزار می‌شود یا خیر، سازمان لیگ به ما اعلام کرد که برگزار خواهد شد و باشگاه سایپا هم قبل از قرعه‌کشی مبلغ ورودی را واریز کرد. بعد از آن هم ما طبق برنامه تمریناتمان را شروع کردیم و حالا تنها تیمی که متضرر می‌شود ما هستیم. دو ماه قبل هم ما می‌دانستیم که لیگ به تعویق می‌افتد، اما سازمان لیگ تا یک هفته مانده به زمان مقرر شده گفت خیر. در نهایت هم مسابقات با تعویق مواجه شد. الان هم دو هفته است که می‌پرسیم آیا لیگ قرار است تعویق داشته باشد، چیزی به ما نمی‌گفتند تا امروز که شما رسما اعلام کردید!

برای آقایان مهم نیست لیگ ما برگزار نشود!
سرمربی سایپا در ادامه گفت: چطور ما یک مسئول نداریم که کارهای فوتسال زنان را انجام بدهد؟
به نظر می‌رسد که اصلا برای آقایان مهم نیست لیگ برگزار بشود یا خیر. آن‌ها به راحتی می‌گویند لیگ را تعطیل می‌کنیم. می‌خواهم بدانم اگر لیگ آقایان هم این مشکلات را داشت به امان خدا رها می‌کردند؟
آقایان باید بدانند که ما با سختی مدیران را راضی می‌کنیم که در بخش زنان تیم‌داری کنند. 
آنها باید هوای تیم‌های زنان را داشته باشند اما وقتی بانی بازی‌ها انقدر بی‌خیال هستند، ما از مسئولین چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟

از تیم‌های بزرگ متعجبم، باید از خودمان شروع کنیم
رضازاده در ادامه گفت: به گفته آقای کامیانی، تیم‌هایی مثل حفاری و پالایش هم مدارک خود را تکمیل نکردند، از این تیم‌ها که از نظر مالی هم شرایط خوبی دارند تعجب می‌کنم. به نظرم اگر انتظار یک لیگ خوب داریم اول باید از خودمان شروع کنیم.

خانم منظمی از مشکلات ما خبر دارد؟
سرمربی سایپا در پایان گفت: اتفاقات پیش آمده باعث تاسف خانواده فوتسال است، آیا خانم منظمی که نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال هستند، از این مشکلات خبر دارند؟ تیم ملی ما اسفند ماه بازی دارد و بسیاری از بازیکنان خوب تیم ملی هنوز تیم باشگاهی ندارند، این مسائل مایه تاسف است، اما بعید می‌دانم خانم منظمی از این مشکلات خبر داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.