کد خبر : 250391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 15:20
-

اصولی: حضور قدرتمندی در جام جهانی زنان خواهیم داشت/قهرمان به لیگ‌ برمی‌گردد

اصولی: حضور قدرتمندی در جام جهانی زنان خواهیم داشت/قهرمان به لیگ‌ برمی‌گردد

رئیس کمیته فوتسال طی مصاحبه‌ای به تعویق سوپرلیگ فوتسال زنان و همچنین انحلال تیم فوتسال زنان پیکان واکنش نشان داد‌.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال در حالی که مقرر شده بود دومین دوره از مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه آغاز شود، اما در فاصله چند روز تا شروع این رقابت‌ها، دبیر سازمان لیگ فوتسال از تعویق در برگزاری این رقابت‌ها خبر داد. همچنین انحلال تیم فوتسال زنان باشگاه پیکان، باری دیگر نگرانی‌ها را در ورزش زنان الخصوص در فوتبال و فوتسال زنان به همراه داشت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، پیرامون تعویق سوپرلیگ فوتسال زنان و همچنین انحلال تیم فوتسال زنان پیکان، مصاحبه‌ای را داشت که در ادامه خواهید خواند.

اصولی در آغاز سخنانش گفت: سوپرلیگ فوتسال زنان سال گذشته با شرکت هشت تیم پیگیری شد و در فصل جدید نیز با حضور ۱۰ تیم این رقابت‌ها کلید خواهد خورد. متاسفانه تا به این لحظه تعدادی از تیم‌ها در کارهای ثبت‌نام و قراردادهای خود کوتاهی نموده‌اند که باعث شده سوپرلیگ زنان به تعویق بیفتد. 

علی‌رغم پیگیری‌هایی که همکاران بنده در سازمان لیگ فوتسال داشته‌اند و با مکاتبات و تماس‌هایی که انجام شده است، اما همچنان اقداماتی از سوی تیم‌ها صورت نگرفته و امیدواریم که نمایندگان تیم‌ها در طی روزهای آینده، هر چه سریع‌تر پِیرو تیم‌داری خود در سوپرلیگ بانوان وارد عمل شوند.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص انحلال تیم فوتسال زنان باشگاه پیکان گفت: بنده شخصا با آقای مددی تماس گرفتم و با ایشان پیرامون انحلال تیم فوتسال زنان پیکان صحبت کردم. باشگاه پیکان در فوتسال زنان، همیشه جزو مدعیان و از پایه‌های فوتسال در ایران محسوب می‌شود که سال گذشته نیز موفق شدند به عنوان قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان دست پیدا کنند. بنده از ایشان خواهش کردم که در این حوزه ورود کنند و همچون سالیان گذشته تیمداری کنند و آن مسئولیت پذیری که مجموعه باشگاه پیکان در حوزه‌های مختلف نقش ایفا می‌کنند و حضور دارند، در بخش زنان هم به فعالیت خودشان ادامه بدهند و نگاه ویژه‌‌تری را داشته باشند.

احسان اصولی ادامه داد؛ ایشان به بنده قول دادند تا با بررسی‌های لازم، تجدید نظری را پِیرو عدم‌ تیم‌داری فوتسال زنان پیکان داشته باشند و بنده امیدوارم که جناب آقای مددی مدیرعامل محترم مجموعه ورزشی باشگاه پیکان، مسئولیت خودشان را در قبال زنان فوتسالیست ایفا نمایند و تیم موفق فوتسال بانوان پیکان، در سوپر لیگ فوتسال بانوان دوباره شرکت داشته باشند.

اصولی در پایان گفت: بر اساس مصوبه فیفا، سال آینده جام جهانی فوتسال زنان را در پیش‌روی خود داریم و این می‌طلبد که در لیگ‌های مختلف حوزه فوتسال زنان بهترین برنامه‌ریزی‌ها را داشته باشیم و شرایطی را رقم بزنیم که از دل لیگ‌ها، یک تیم‌ملی قدرتمند که در آسیا جزو بهترین‌ها بوده‌ایم و همیشه جایگاه ارزنده‌ای داشته‌ایم را، روانه جام‌جهانی کنیم تا بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.