کد خبر : 250364
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 11:13
-

بلاتکلیفی تیم‌های فوتسال بانوان نصر فردیس و پیکان

بلاتکلیفی تیم‌های فوتسال بانوان نصر فردیس و پیکان

سوپر لیگ فوتسال بانوان که قرار بود مهرماه آغاز شود نه تنها برگزار نشد بلکه خبر از قرعه کشی جدید لیگ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیکان تهران که فصل قبل سوپر لیگ فوتسال بانوان عنوان قهرمانی را کسب کرده بود حضورش در سوپر لیگ امسال مشخص نیست. ابتدا صحبت از کم شدن بودجه اختصاص یافته به ورزش و بانوان مطرح شد و به همین دلیل نیلوفر اردلان سرمربی این تیم با تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرارداد امضاء کرد. بعد از مدتی خبر انصراف از سوپر لیگ مطرح شد. از طرفی با توجه به شرایط نامناسب نصر فردیس و ناتوانی در گرفتن اسپانسر جدید با تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتسال قرار شد بار دیگر قرعه کشی لیگ برگزار شود. سوپر لیگ فوتسال بانوان قرار بود با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که با انصراف این دو تیم باید قرعه کشی مجدد انجام شود.

سازمان لیگ فوتسال هم در اطلاعیه‌ای به تیم‌های باشگاهی مهلت داده تا مدارک خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ مهرماه تحویل دهند.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: همچنین عدم ثبت نام و تحویل مدارک در تاریخ ذکر شده، انصرف از مسابقات تلقی گردیده و به استناد بند ۵ ماده ۶ آیین نامه برگزاری مسابقات و همچنین مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال تیم های مزبور به یک رده پایین تر در فصل بعدی مسابقات تنزل داده خواهند شد و پرونده های مربوطه جهت اتخاذ تصمیمات مضاعف به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد.

قرعه کشی مجدد مسابقات در روز سه شنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۴ به صورت وبینار با حضور تیم هایی که تا تاریخ ۲۲ مهرماه به صورت قطعی ثبت نام کرده اند، برگزار خواهد شد.

با این اوصاف و با انصراف دو تیم پیکان و نصر فردیس قرعه کشی سوپر لیگ با حضور تیم های ملی حفاری اهواز، پالایش نفت آبادان، هیئت فوتبال نطنز، سایپا، رایزکو صفادشت، مهر عظام تهران، نوای آمل و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.