کد خبر : 250361
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 10:46
-

شمسایی: ملی پوشانی که تلاش بیشتری می‌کنند، از نظر کادر فنی جایگاه ویژه‌ای دارند

شمسایی: ملی پوشانی که تلاش بیشتری می‌کنند، از نظر کادر فنی جایگاه ویژه‌ای دارند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنانی که در تیم ملی برای موفقیت تلاش بیشتری می کنند، از نظر کادر فنی جایگاه ویژه‌ای دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در رقابت‌های مقدماتی آسیایی ۲۰۲۴ در قرقیزستان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و با تمام قدرت و در آخرین بازی به مصاف  لبنان می‌رویم.

وی افزود:تیم در حال حاضر خدا را شکر شرایط خوبی دارد و از نظر روحی، بازیکنان آماده بازی فردا هستند. شب گذشته هم به دعوت سفیر کشورمان میهمان سفارتخانه برای ضیافت شام بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فردا بعد از بازی با لبنان ۴ بازیکن لژیونر به باشگاه‌های خود در اسپانیا می‌روند و بقیه به ایران باز می‌گردند و برای لیگ اماده می‌شوند.

شمسایی در پاسخ به سوالی که چرا بعد از پیروزی پر گل ۱۰ بر ۲ مقابل قرقیزستان میزبان از بازیکنان ناراضی بودی، گفت: بحث فنی بوده و به آنها گوشزد شد و خدارا شکر الان مشکلی وجود ندارد. همه خوب و سرحال برای بازی امروز مقابل لبنان آماده شدند و بازیکنانی که برای موفقیت تیم ملی کشور تلاش بیشتری می‌کنند از نظر من و کادر فنی جایگاه ویژه‌ای دارند. ان‌شاءلله بعد از این مسابقات برای فیفادی آذرماه آماده می شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.