کد خبر : 250576
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 22:15
-

تقی‌پور: حافظ ساری قعرنشین اما خطرناک است/ با وجود سومین وقفه لیگ، مقتدرانه ادامه می‌دهیم

تقی‌پور: حافظ ساری قعرنشین اما خطرناک است/ با وجود سومین وقفه لیگ، مقتدرانه ادامه می‌دهیم

سرمربی مس سونگون از تقابل این هفته تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی پور در مورد بازی مقابل پوشاک حافظ ساری گفت: ما فردا به مصاف حریفی خواهیم رفت که با وجود حضور در رده‌های پایین جدول، تیم خطرناکی به حساب می‌آید و برای شکست دادنش باید بدون اشتباه ظاهر شویم.

 

سرمربی مس سونگون با تبریک صعود تیم‌ملی، به روند رو به رشد تیمش اشاره کرد و گفت: باید مقتدرانه کار‌‌ را از سر بگیریم. به هر حال در سومین وقفه به وجود آمده در لیگ امسال تیم را در شرایط مسابقه حفظ کردیم و با کار کردن روی نقاط ضعفی که داشتیم به دنبال از سرگیری مقتدرتر مسابقات هستیم.

 

او قول هدیه یک برد خانگی دیگر به هواداران مس را داده و تصریح کرد: در بازی با آناصنعت فارغ از همه اتفاقات دیگر قدر موقعیت‌های بسیارمان را ندانستیم که مشکل‌ساز شد. امیدوارم بچه‌ها کارهایی که در طول هفته تمرین کردیم را به خوبی در زمین اجرا کنند تا یک برد خانگی دیگر به هوادارانمان هدیه کنیم.

 

تقی‌پور در خاتمه تاکید کرد: در پایان صحبت‌هایم ضمن تشکر از زحمات مدیریت و هیات‌مدیره باشگاه به خاطر حمایت‌هایشان، می‌خواهم یک خداقوت اساسی به هوادارانمان بگویم که در این فصل برایمان سنگ تمام گذاشته‌اند و فردا نیز چشم به راهشان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.