کد خبر : 250526
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 10:01
-

درخواست بهترین بازیکن آسیا از تاج؛ حضور سرخ‌آبی‌ها را در فوتسال زنان الزام کنید!

درخواست بهترین بازیکن آسیا از تاج؛ حضور سرخ‌آبی‌ها را در فوتسال زنان الزام کنید!

فرشته کریمی درخواست تیم‌داری تیم‌های بزرگ در فوتسال زنان را به مهدی تاج مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از خبر انصراف پیکان از حضور در سوپرلیگ فوتسال زنان و انتشار بیانیه این تیم مبنی بر اینکه می‌خواهند تمرکز خود را برای تیم فوتبال زنان خود بگذارند؛ این شایعه قوت گرفت که تنها داشتن تیم فوتبال زنان، به کسب مجوز حرفه‌ای توسط تیم‌های مردان کمک خواهد کرد و تیم‌داری در فوتسال زنان بی‌ثمر است.پیرو همین موضوع فرشته کریمی، بهترین بازیکن فوتسال آسیا، نکات جالبی را مطرح کرد. او حتی از ارسال ایمیلی به بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال خبر داد .

کریمی در ابتدای سخنانش گفت: من در مورد این موضوع با آقای تاج صحبت کردم که تمام باشگاه‌ها اگر در فوتبال و یا فوتسال زنان تیم‌داری کنند، بتوانند مجوز حرفه‌ای کسب کنند. ایشان هم به من قول داد که حتما این پیگیری را انجام دهد تا باشگاه‌ها برای حضور در فوتسال زنان انگیزه داشته باشند.

او در ادامه گفت: سال آینده جام جهانی زنان را خواهیم داشت. چند ماه دیگر مسابقات آسیایی در پیش است و من واقعا توقع دارم تیم‌های بزرگ و پرطرفدار از فوتبال و فوتسال زنان استقبال کنند، اما دیدیم که تیمی مثل پیکان که قهرمان دو دوره اخیر فوتسال زنان بود، از این بخش انصراف داد.

کریمی در نهایت گفت: من یک ایمیل به آقای تارقلی‌زاده زدم و از ایشان درخواست کردم که به همه باشگاه‌ها اعلام شود اگر در فوتبال و یا فوتسال زنان تیم‌داری کنند؛ به کسب مجوز حرفه‌ای آن‌ها کمک خواهد شد.

 متن ایمیل ارسالی به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای علی تارقلی‌زاده
سرپرست دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند اینجانب، فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان، پس از صحبتی که با آقای تاج رییس محترم فدراسیون فوتبال داشته‌ام بنا به درخواست جمعی از بازیکنان بزرگ وتوانمند و مستعد فوتسال بانوان خواهشمندیم الزام تیم‌های بزرگ ایران (پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، استقلال…) در خصوص تیم‌داری در فوتسال بانوان در سطح سوپر لیگ را خواستاریم تا این کار کمک و امید و انگیزه‌ای باشد برای فوتسالیست‌های بانوان که پرچم کشور عزیزمان ایران را بارها در جوامع بین الملل و قهرمانی‌های آسیا بالا بردند و ۲ بار قهرمان آسیا شدند، که برای قهرمانی‌های مجدد ما نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین و باشگاه‌ها و حامیان مالی را داریم.
در ضمن با مشخص شدن تاریخ دقیق سوپر لیگ ۳۱ شهریور ماه اولین مسابقه برگزار خواهد شد ما زمان زیادی نداریم و ان‌شاءالله با تدبیر شما بزرگواران هر چه سریع‌تر تیم‌های بزرگ حمایت خودشان را از تشکیل تیم فوتسال بانوان اعلام کنند.

با تشکر، عضو کوچکی از فوتسال بانوان ایران عزیزم
فرشته کریمی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.