کد خبر : 250636
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 20:57
-

بروفه: مسئولیت شکست در سیرجان، با باشگاه است/ بازیکنان امید را خسته تحویل بزرگسالان دادیم/ قادر به حفظ عروجی نبودیم

بروفه: مسئولیت شکست در سیرجان، با باشگاه است/ بازیکنان امید را خسته تحویل بزرگسالان دادیم/ قادر به حفظ عروجی نبودیم

قائم‌مقام باشگاه آناصنعت اعلام کرد مسئولیت شکست برابر گهر زمین در سیرجان برعهده باشگاه است‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روزبه بروفه پس از شکست تیم آناصنعت برابر گهر زمین سیرجان اظهار کرد: شکست بخشی از ذات فوتسال است اما مسئولیت باخت در سیرجان بر عهده باشگاه است و به عنوان قائم مقام و مدیریت مالی تیم‌های فوتسال، این مسئولیت را می‌پذیرم و انتقادی متوجه کادرفنی و بازیکنان نیست. 

 

وی ادامه داد: باشگاه می‌پذیرد که به تعهدات خود در قبال بازیکنان و‌ عوامل تیم، عمل نکرده است و در چنین شرایطی، انتظار کسب نتیجه دور از واقعیت است. بی‌تجربگی ما در مدیریت در فوتسال مزید بر علت شد و باید در پی تغییر رویه باشیم. 

 

قائم‌مقام باشگاه آناصنعت گفت: ما قادر به حفظ ابوالقاسم عروجی نبودیم و بابت از دست دادن او، آسیب دیدیم. از سوی دیگر تعطیلی در خلال لیگ هم مزید بر علت شد و مجموعه‌ای از عوامل، مشکلات ما برابر گهرزمین سیرجان را به اوج رساند. 

 

️بروفه با اشاره به حضور هفت بازیکن تیم بزرگسالان در لیگ امیدها گفت: بازیکنان امید، خسته در اختیار تیم بزرگسالان قرار گرفتند و عدم کارایی آنها در بازی برابر گهرزمین سیرجان، به این خستگی ارتباط مستقیم داشت.

 

او عنوان کرد: باید در اسرع وقت تمهیداتی برای عمل به تعهدات خود بیاندیشیم و از این طریق آرامش را به تیم بازگردانیم به ویژه این که بازی‌های حساسی تا پایان نیم فصل در پیش داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.