کد خبر : 250640
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 21:25
-

تقی‌پور: گول رتبه ساری را نخوردیم/ امیدوارم جاوید را کنار سایر نفراتمان داشته باشیم

تقی‌پور: گول رتبه ساری را نخوردیم/ امیدوارم جاوید را کنار سایر نفراتمان داشته باشیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از برد پرگل تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری گفت‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون پس از برتری تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری گفت: پیروزی بسیار خوب و دلچسبی بود. در چند روز گذشته به بازیکنان تیم تاکید داشتم که نباید گول رتبه تیم حریف را بخوریم، تیم حریف کامل‌ترین چهره تیمی‌اش در چندین هفته اخیر را مقابل ما به نمایش گذاشت. 

 

او با بیان اینکه نسبت به حواشی عدم حضور تیم ساری بی‌توجه بوده، تاکید کرد: طی هفته‌های اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص عدم حضور تیم ساری در تبریز شنیده بودیم که ما نسبت به چنین اخبار کاملا بی‌توجه بودیم و با قدرت به تمرینات خود ادامه دادیم. یک سری نقاط ضعفی داشتیم که تلاش بر این بود بتوانیم این نقاط را ترمیم کنیم. 

 

سرمربی مس با اشاره به اینکه تیمش جای هیچگونه اشتباهی ندارد، گفت: به بازیکنان تیم مکرراً تاکید کردم که جای هیچگونه اشتباهی نداریم، در هفته‌های اخیر اشتباهات را انجام دادیم و در شرایطی قرار گرفتیم که جای هیچگونه ایراد تیمی یا انفرادی تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. صرفا به فکر تمامی امتیازهای کامل هستیم. 

 

او به جای خالی مهدی جاوید اشاره کرد و گفت: بعد از چند هفته خوشبختانه فرهاد فخیم و بابک نصیری را در اختیار نداشتیم و در بازی امروز به بازی برگشتند. من در چند هفته‌های اخیر من تیم کاملم را در اختیار نداشتم و معتقدم جای مهدی جاوید در این دیدار هم خالی بود، امیدوارم در هفته‌های پیش‌رو بتوانیم مهدی را هم در کنار بچه‌ها ببینیم و تیممان کامل باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.