کد خبر : 250586
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 11:00
-

حسن‌زاده: بازیکنان با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند، دست‌پر از اصفهان بازمی‌گردیم

حسن‌زاده: بازیکنان با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند، دست‌پر از اصفهان بازمی‌گردیم

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: اگر بازیکنانم با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند امیدوار خواهیم بود تا دست پر از دیدار با گیتی پسند به مشهد بازگردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: شرایط روحی و انگیزه‌ای خوبی داریم، اما متاسفانه ۲ تا ۳ هفته است که ویروس آنفولانزا وارد تیم ما شده و چند نفر از بازیکنان را درگیر کرده که سعی کرده‌ایم آنان را با دارو و درمان به بازی برسانیم.

 

وی افزود: بازیکنان تیم ملی افغانستان را کماکان در اختیار نداریم که این موضوع تیم ما را دچار مشکل می‌کند. ۳ نفر از بازیکنان نیز درگیر بیماری هستند. وحید ندری ۲ هفته است که با تیم تمرین ندارد که به دلیل محدودیت بازیکن او را به اصفهان فراخواندیم، اما بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی دارند و برای این بازی آماده هستند.

 

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند نیاز به تعریف ندارد. پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و ۶ تا ۷ بازیکن ملی‌پوش دارد. قطعا بازی در زمین گیتی‌پسند سخت است و ما هم پیش‌بینی یک بازی سخت را در این دیدار داشته‌ایم.

 

حسن‌زاده یادآور شد: در سوی مقابل ما نیز بازیکنان توانمند و باتجربه و جوان خوبی داریم. اگر بازیکنانم با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند امیدوار خواهیم بود تا دست پر از اصفهان به مشهد بازگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.