کد خبر : 250708
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 22:38
-

سرمربی حافظ ساری: نمی‌خواستیم مقابل مس به میدان برویم/ جوانمردانه بازی کردیم

سرمربی حافظ ساری: نمی‌خواستیم مقابل مس به میدان برویم/ جوانمردانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری با اشاره به مشکلات این تیم گفت: قصد نداشتیم مقابل مس سونگون به میدان برویم اما آمدیم و بازی جوانمردانه‌ای هم ارایه کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مهدی نعمتی، سرمربی تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی برابری نبود و ما به علت خستگی زیاد، توان فنی بالایی را ارایه ندادیم.

وی افزود: علی‌رغم اینکه می‌توانستیم در موقعیت‌های که داشتیم در ابتدای نیمه دوم گل‌های خورده را جبران کنیم اما متاسفانه نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم و تیم حریف هم آن قدر با تجربه بود که از سهل‌انگاری‌های ما نهایت استفاده را کرده و از نظر نتیجه تیم ما را به بهترین وجه تنبیه کند.

نعمتی در رابطه با مشکلات تیمش و حضور دیرهنگام حافظ ساری در تبریز خاطرنشان کرد: ما مشکلات خاصی داشتیم و تیم‌ ما‌ تا هفته پیش از نظر مالی هنوز یک ریال پرداختی نداشت. متاسفانه مسئولان شهری و استانی نتوانستند این تیم را از نظر مالی تامین کنند تا حداقل‌های لازم برای یک تیم مهیا شود.

سرمربی تیم فوتسال حافظ ساری ادامه داد: یک مالک شخصی آمده و سرمایه‌گذاری کرده اما تامین هزینه‌ها دیگر از توان وی خارج است. در دیدار با مس هم نمی‌خواستیم به تبریز سفر کنیم و امروز صبح به این شهر آمدیم.

وی در پایان گفت: با خستگی سفر، یاس و ناامیدی آمدیم اما آمدیم تا بازی کنیم و تماشاگران هم لذت ببرند. تا جایی که توانستیم و توان فنی و نیمکت‌مان اجازه می‌داد سعی کردیم بازی خوب و جوانمردانه ارایه کنیم. همان‌طور که دیدید، ما تعداد خیلی کمی توانستیم در طول بازی تعویض کنیم.

گفتگو از: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.